anders2 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte". DET GÅR INTE!!! Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. Det funkar ju iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte". DET GÅR INTE!!! Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. Det funkar ju iallafall Du har rätt GTA3 RULEZZZZZZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag har MAFIA jag ger det 6:av:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 8 av 10 här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Har ni klarat hela??? Jag kan ju inte det!!! Det j***a spelet är ju helt sjukt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 GTA III Forever! And VC i hope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 GTA III Forever! And VC i hope! Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Har ni klarat hela??? Jag kan ju inte det!!! Det j***a spelet är ju helt sjukt!!!! Jag har klarat ut det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Har ni klarat hela??? Jag kan ju inte det!!! Det j***a spelet är ju helt sjukt!!!! Ledsen att säga det men du kan ju ladda ner en... *host*... save, för det är rätt kul när man klarat ut det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte". DET GÅR INTE!!! Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. Det funkar ju iallafall Asså det är inte spelets fel...Det är jättemånga som har just sånna problem och på vilka banor beror på. Det fanns en fix till det där problemet och jag ska försöka ge dig länken om jag hittar den. Värst vad snåla ni var med betygen. Jag fattar inte!?!?! Gta 3 uppdrag var ju från början att hämta en massa tjejer och på slutet köra så snabbt som möjligt. Mafia har ju ordenkliga skjut uppdrag där man verkligen använder de vapen som man får och inte ha 3000 skott över inför sista uppdraget på GTA3. Dessuton har Mafia en skit interesant story... Jag gillar alla Gta spel men ibland måste man inse att det finns bättre. Men men...gta:vc blir svår att slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Asså det är inte spelets fel...Det är jättemånga som har just sånna problem och på vilka banor beror på. Det fanns en fix till det där problemet och jag ska försöka ge dig länken om jag hittar den. Värst vad snåla ni var med betygen. Jag fattar inte!?!?! Gta 3 uppdrag var ju från början att hämta en massa tjejer och på slutet köra så snabbt som möjligt. Mafia har ju ordenkliga skjut uppdrag där man verkligen använder de vapen som man får och inte ha 3000 skott över inför sista uppdraget på GTA3. Dessuton har Mafia en skit interesant story... Jag gillar alla Gta spel men ibland måste man inse att det finns bättre. Men men...gta:vc blir svår att slå Håller med, vapnen borde ha spelat en större roll i uppdragen i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Har du spelet Arvid eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Har du spelet Arvid eller menar du Mafia? Nej det har jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ok men du sa att du skulle köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 av mig får det 8,5 av 10 det är roliga uppdrag på det och dom är ganska långa storyn är ju rätt häftig också som Pain To ThE MaX sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Mika tycker du det är bättre än GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Mika tycker du det är bättre än GTA 3? GTA3 är bättre tycker jag men just nu är Mafia roligare för det har man inte klarat ut än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ok Saker som är bättre på Mafia:Mycket bättre drivebyBilar man har parkerat försvinner ALDRIGStaden är ungefär 3 ½ gång så stor som LC(!)Roligare storyRoligare, bättre och längre uppdragVerkligare skjutstriderMer och verkligare vapen115 + bilar(!!!)Över 12 ´square miles´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ok Saker som är bättre på Mafia: Mycket bättre driveby Bilar man har parkerat försvinner ALDRIG Staden är ungefär 3 ½ gång så stor som LC(!) Roligare story Roligare, bättre och längre uppdrag Verkligare skjutstrider Mer och verkligare vapen 115 + bilar(!!!) Över 12 ´square miles´ GTA3 har fler vapen än Mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts