Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 när jag startar spelet så är det som om man inte är inne i programmet, alltså det händer inget när man klickar nånstans Hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Vet ingen vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Installera om Redan gjort, 3 ggr, men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ingrn som kan sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Nya grafikkortsdrivrutiner, maila dom som släppte spelet, Patcha, formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Nya grafikkortsdrivrutiner, maila dom som släppte spelet, Patcha, formatera Grafikkortsdrivrutiner? Där sa du nåt, att jag inte tänkte på det Men det finns ingen patch(eller?), och formatera vägrar jag efter som jag gjorde det för typ bara en månad sen... Men tack, ska se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Patch: http://gamesweb.com/pc/downloads/patches/d...p?item_id=16309 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Nepp, funkade inte :'( *Edit* Såg inte sidan med patchen ska se :"> Redigerad 2 januari, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Skiten gick ju inte ens att installera, och varför egentligen ska man uppgradera till 1.1 när man har 1.3 när man installerar men ta det inte personligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 fortfarande ingen som kan? (Menar inte detta som spam, men topicen dör ju ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts