Coolman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vad är er roligaste spel händelse? Det kan vara från buggar till överlägsenhet. Mig har det inte hänt något och helst bilder om du vill. Obs: bara länkar till bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 En utav de roligaste sakerna är nog när jag upptäckte att jag kan göra det här i Silent Heroes: Ta en hkp 9 och styra den, leta upp något mål, byta till positionen där man skjuter radiostyrda missiler, träffa målet, byta tillbaka till styraposition snabbt som *** och åka vidare mot nästa mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 En utav de roligaste sakerna är nog när jag upptäckte att jag kan göra det här i Silent Heroes: Ta en hkp 9 och styra den, leta upp något mål, byta till positionen där man skjuter radiostyrda missiler, träffa målet, byta tillbaka till styraposition snabbt som *** och åka vidare mot nästa mål! Öh? Det lät lite konstigt bara... och vad är en hkp 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Öh? Det lät lite konstigt bara... och vad är en hkp 9? HKP 9 = Helikopter 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Den mest minnesvärda stunden jag kommer ihåg var när jag för första gången startade upp half life på min dator... kommer aldrig glömma det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Första gången jag spelade Vice city på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Första gången jag spelade GTA 1, och de 5 månaderna som jag forstatte och spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts