Foo Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag undrar om det är någon som känner till nåt stort action äventyr spel till ps2 med många möjligheter och ställen att gå till med många svärd och sånt där man inte behöver följa någon "storyn". Typ som Zelda till Supernintendo fast i 3-d eller Fallout2 till PC. Det bästa exemplet är Morrowind fast det finns bara till pc och xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Final Fantasy VI, fast det e ju iof i 2d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Final Fantasy VI, fast det e ju iof i 2d. Ja jag vet de. Min favorit bland Final Fantasy faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Ja jag vet de. Min favorit bland Final Fantasy faktiskt ;] håller på o klara ut det, ska bara hämta stragus o sen drar jag till kefka o dödar han, fast sitter o kollar igenom ending filmen redan nu det e så vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 vet inte vad du pratar om riktigt men dungeon siege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Everquest kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Warcraft 3 Dark Cloud Ephemeral Fantasia min hjräna e ltie tom just nu > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 min hjräna e ltie tom just nu > Din "hjräna" är lite koko idag också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Jag har kollat lite på det här spelen och det verkar vara okej. Men inte riktigt som jag tänkt mig. Sedan hittde jag ett annat spel som ser ut som morrowind i framtiden eller med andra ord ett exakt sånt spel jag letar efter: Deus Ex. Det står att man kan göra uppdragen i stort sett i vilken ordning man vill. och det är väldigt bra. Edit: Ops.. Det här var Foo som skrev. på fel Loggin Redigerad 27 december, 2003 av Blade87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Phantasy Star Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Elder of Scrolls III: Morrowind rekomenderar jag till alla som har PC, det är jätte-kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Expansionen Bloodmoon är skitkul...skaffa den....eller köp Morrowind Game Of The Year....299 kr ....på GAME Du menar RPG? Bästa RPG spelet till PS2 är Everquest... Men årets rollspel blev ju Starwars....Fast då har man lasersvärd... Redigerad 29 december, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Elder of Scrolls III: Morrowind rekomenderar jag till alla som har PC, det är jätte-kul!! jätte-kul räcker inte... ultra-super-duper-mega-skit-jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Fallout-spelen är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts