_thule_ Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Hur ska man göra på sista gängs uppdraget (vet inte vilket) när man ska spränga en drog fabrik eller nåt, går ju inte att fly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Uppdraget heter Trojan Voodoo. Du ska springa tillbaka till grindarna där du blev insläppt, spring till höger före grindarna. Sen höger igen och uppför trappan till taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) ok, Tack, behöver hjälp igen, det är nåt telefon uppdrag när man ska skhuta några gäng medlemmar som ska råna banken, jag är vid den gula markören, men hittar ingen som jag ska skjuta, hur gör man? Redigerad 27 december, 2003 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Uppdraget = Autocide Om det e den första i det uppdraget du ska skjuta säger jag bara se i det blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts