Xemtoth Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 jagvet att dethär kanske e fel forum, men kan ni typ göra ett ''hjälp'' lr support forum? Jag undrar hur man gör sånahär bilder till länkar på signaturen? Snälla svara, jag behöver veta d..jag vill ha reda på hur man skriver Exempel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Hallå! Kan någon svara...? Jag tycker det är en jättebra idé, Xemtoth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Skönt att nån håller med Skulle gärna behöva dendär hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Fortfarande ingen som svarar... konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) jagvet att dethär kanske e fel forum, men kan ni typ göra ett ''hjälp'' lr support forum? Jag undrar hur man gör sånahär bilder till länkar på signaturen? Snälla svara, jag behöver veta d..jag vill ha reda på hur man skriver Exempel: Här är ett exempel! <---Länk Edit: oj då det blev ju en bild ja, men du sätter ju [url=http://ww... innan bilden och avslutar men URL] Redigerad 27 december, 2003 av BTBoresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 [URL=http://www.dot.com][img=http://www.dot.com/image1.gif][/URL] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Tack Grabbar, ni e bäst:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Hallå! Kan någon svara...? Jag tycker det är en jättebra idé, Xemtoth! Buhu ingen svarade på 45 minuter!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Hjälp och support forum? Näe, så många frågor finns det väl inte som ni vill ha svar på? Finns ju en "nybörjar" tråd av Stellhell...det kanske går att bygga på den?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Annars har ju forumet ett hjälpavsnitt på engelska. Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 På mitt forum, och WoT så e d ett help forum, och support, det funkar as bra, nån admin kan iaf tänka på saken va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Tror inte det behövs. Som sagt finns det både en hjälp och sökfunktion. Dessutom kan man klicka på länken "BB Code Help" när man postar, då borde man få tillräckligt med info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jaha, visste inte det, men e rätt ny här, några måader sen ja regga mig bah Invisionfree har dem snyggaste o bästa forumen, tycker ni inte d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts