Tigern Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vet någon om det finns något slags stylingprogram där man lägger till/tar bort saker från bilar, så att man typ gör en ritning av en helt ny bil! Jag gillar sådant och jag och min bror håller på med en Nissan Skyline nu, men jag vill typ göra ritningar till min egen bil när jag blir äldre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Hmm... Create A Ride är ju inget sånt program som du menar men det är iallafall styling och bileditering. Du kan "spela" Create A Ride på cvsr.net Annars finns ju alltid Need For Speed: Underground att köpa! Redigerad 27 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Hmm... Create A Ride är ju inget sånt program som du menar men det är iallafall styling och bileditering. Du kan "spela" Create A Ride på cvsr.net Annars finns ju alltid Need For Speed: Underground att köpa! NFS Underground har jag! Jag hade mer tänkt mig ett program som typ Photoshop, Håller med till 100%! etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) NFS Underground har jag! Jag hade mer tänkt mig ett program som typ Photoshop, Håller med till 100%! etc. haha, nu skojade w0rd-omskrivningen till det igen! Vad är Håller med till 100% för program? Redigerad 27 december, 2003 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Ett bildhanteringsprogram är nog din bästa chans för det finns inget program som kan känna igen t.ex en backspegel på en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Men de skulle vara jävligt sköj o coolt om de fanns . MEn som gta3 freak sa så e ett bildhanteringsprogram bäst o gjöra sånt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Och hur frå man ett bildhanteringsprogram då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Tja, jag går normalt sett till närmaste databutik och köper ett! Men många gör nog den illegala varianten som jag ej berättar om här eller nånstans annars! Ps. Det bästa enligt mig är photoshop men det är väldigt dyrt, tyvär... Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts