the_yakuza_man91 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Måste man chippa sitt ps2 om man ska kunna köra gta:vice city??....även .....så kan man väl ändå köra dom.....och varför kan jag i sånna fall köra gta3 på mitt ps2..... och THS3?.....och spelet e ju inte bränt......soooo......snälla svara.....Plz!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nej det är bara om spelet är en annan version te.x GTA 3 med tyska versionen utan blod(tror jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Har du ett brännt eller importerat behöver du chippa PS2:an inte annars!!!! Men tänk på att du förlorar garantin och alla försäkringer (om du har nån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tack.....men dom som man köper i affärerna....dom är väl inte importerade.....alltså så.....du förstår....dom man köper i affärerna....om tex jag köper spelet i en affär......då behöver jag väl inte chippa mitt ps2!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tack.....men dom som man köper i affärerna....dom är väl inte importerade.....alltså så.....du förstår....dom man köper i affärerna....om tex jag köper spelet i en affär......då behöver jag väl inte chippa mitt ps2!!?? Skämtar du med oss??? DE ÄR OLAGLIT MED BRÄNDA SPEL SÅ DU MÅSTE JU FATTA ATT DOM INTE SÄLJER SÅNT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Oj....vad du blev arg....puh..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts