saffecool Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Detta är den Offeicellea översättning tråden! Alla får fråga och svara! Jag vill ha överästtning på "Dictionary:" och "Texture:" och "Draw Alpha Channel" nu kanske nu börjar ana vad jag gör Edit: opps glömde vilket språk det var Engelska Redigerad 27 december, 2003 av köttis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lek? Nej att fråga fall någon kan översätta är väl ingen lek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lexikon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nej att fråga fall någon kan översätta är väl ingen lek Jaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Dictionary = Ordbok Draw alpha channel = Rita alpha (genomskinlighet) kanal (Om man översätter direkt till svenska.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Är det inte lättare och fråga någon via [insert valfritt chattprogram här] när man behöver hjälp? Får se vad dom andra modsen/admin/RotAdmin tycker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jo jag håller med dig funny, det känns lite onödigt att ha en tråd för översättning då det finns lexikon, översättnings program m.m Om det finns nåt intresse för tråden bland övriga forumiter kan den få va kvar annars tycker jag att vi låser den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lexikon aha. Mitt favoritlexikon ja, denna tråd är ganska onödig när det finns lexikon... men lexikon kan ju inte alltid svara på slangord.. som "dunno" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 aha. Mitt favoritlexikon Den sidan använder jag minst 2-3 gånger varje dag. Jag har lagt till den i favoriter så jag bara behöver skriva "lexikon" i sökfältet för att komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vi får nog ta och stänga denna. Används lexikonet eller fråga någon annan via IRC eller MSN istället ... och vad betyder Offeicellea? *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts