Fredrico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jo jag me. Fyrverkerier äger. Fast om man tänker på att man faktiskt smäller upp pengarna börjar man tveka Jepp, det gör man men det är värt det man kan ju busa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jepp, det gör man men det är värt det man kan ju busa sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag har aldrig förstått vitsen med att smälla smällare. Är det roligt när det smäller eller? jag är inte sån som bara köper och smäller upp de direkt. jag sätter i hop olika bomber och saker. har en fisk (en leksaks fisk) som jag pressat in krut i och så har jag lagt splitter bomb inne i magen på den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 vilken jävla smäll!fast när du ska "blanda" egna fyrverkerier så ska du inte röra i krutet och allt du ska skaka annars kan det gå åt helvetet med din hand...vi gjorde en liten (stor) brasa brevid pundarbilen på parkeringen med våra termin papper:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag är inte sån som bara köper och smäller upp de direkt. jag sätter i hop olika bomber och saker. har en fisk (en leksaks fisk) som jag pressat in krut i och så har jag lagt splitter bomb inne i magen på den också Varför en leksak? Närå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) jag har smällt upp 400kr på 4 dagar nu... kul som fan.... Redigerad 31 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Vote:vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Idag köpte jag fyverkerier för 200 kr. Allt ifrån Krevader till En liten vulkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har nog köpt tillräckligt med fyverkerier i år, blir mer nästa år. (kanske köper några tigerrakter imorrn) Slösat ca 400-500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Varför slösar alla så mycket pengar. Jag är en sån som smäller bara på tolvslaget. Och sen har jag inga smällare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Varför slösar alla så mycket pengar. för att de é sketa skojjigt me smällande saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 nu har vi hostat upp 750:-! nu fan kommer vi äga grann-jävlarna jag måste prova lägga ett smatterband runt nån gullig mcdonalds-leksak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 för att de é sketa skojjigt me smällande saker w0rd Det mesta som säger "PANG!" är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 KLART jag ska använda fyrvärkerier..... nä inte så klart ida övertalade jag mamma och pappa att köpa raketer de gillar inte raketer förstår ni men jag får inte använda smällare :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ehh....förlåt va inte meningen min hand to över musen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag hoppas att ingen tar åt sej särskilt mycket och känner sej dum nu för det är inte vad jag vill, men jag tycker att man är dum om man köper raketer. Det kostar enorma summor pengar och de är ju ändå gratis att titta på genom fönstret. Och om man vill kan man ju gå ut på gården, eller kanske ända ut på gatan, om man tycker att det är roligt att se på, och det tycker faktiskt jag. Fyrverkerier kan vara mycket vackert och därför brukar jag gratis-titta på dem genom fönstret, eftersom att det är för kallt för att gå ut. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag hoppas att ingen tar åt sej särskilt mycket och känner sej dum nu för det är inte vad jag vill, men jag tycker att man är dum om man köper raketer. Det kostar enorma summor pengar och de är ju ändå gratis att titta på genom fönstret. Och om man vill kan man ju gå ut på gården, eller kanske ända ut på gatan, om man tycker att det är roligt att se på, och det tycker faktiskt jag. Fyrverkerier kan vara mycket vackert och därför brukar jag gratis-titta på dem genom fönstret, eftersom att det är för kallt för att gå ut. (:!!! Så rätt, så rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 det roliga är ju att tända på dom.. på roliga ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Vote: Nej Våran hund är skotträdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Fyrverkerier är ju superkul att hålla på med. Igår var det verkligen häftigt. Vi hade allt möjligt. Så jag ser redan fram emot nästa nyårsafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag och min kompis va högst uppe på vattentornet i enköping för några år sedan (hans farsa jobbar där)vi såg raketer ända till västerås då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts