Pollmannen Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Snart är det nyår och många väntar på att smälla och skjuta upp sina raketer och smällare. Kommer du andvända fyrverkerier eller något liknande under nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 japp! var ute och köpte 400 tiger-raketer/smällare igår.. har nog ''bara'' 350 kvar.. kanske ska köpa nått tyngre sen.. får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Tyvärr e min föräldra så tråkiga så vi kanske inte gör det men jag vill!!! Men tyvärr frågade jag efter jag röstade så Vote:NEJ Men ville rösta Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Självklart ska man de Hittills har jag köpt 120 tigerraketer, två pansarvagnar och några snurrsaker. Köper mer till nyårsafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 klart, jag har en del från föra året. ska köpa lite mer. brukar exprimentera me smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jag har köpt en hel del! Blir mer på Måndag och på nyårsafton! ca 40 paket tigerraketer 5 paket formel 1 bilar 25 paket knasterkulor typ 5-6 paket king-airbombs en helvetes massa fjärilar Plus lite smått och gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 vote: nej är inte hemma i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Nån som kan det här med åldersgränserna för inköp? Är de bara 18 år som gäller nu eller finns det även pjäser som man kan köpa om man är 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jo det är väl klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Nån som kan det här med åldersgränserna för inköp? Är de bara 18 år som gäller nu eller finns det även pjäser som man kan köpa om man är 15? Tror de är 18 för allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 fast smällare är olagliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag ska köpa fett mycket fyrverkerier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag ska köpa fett mycket fyrverkerier Jo jag me. Fyrverkerier äger. Fast om man tänker på att man faktiskt smäller upp pengarna börjar man tveka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Ja, såklart! Ingen nyårsafton utan fyrverkerier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) hummmm.. det jag köper nu får jag nog smälla upp med kompisarna... efter att ha pratat med farsan så blir det nog inga fyrverkerier i år... och eftersom jag inte är 18 och inte får köpa smällare så blir nog mina föräldrar arga om jag skjuter när dom ser..... det blir väll till att skjuta på rasterna i skolan... edit: ska in och köpa mer imorrn... alla tiger-rakter (120st) gjorde jag av me för några timmar sen.. Redigerad 27 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag har aldrig förstått vitsen med att smälla smällare. Är det roligt när det smäller eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Japp, superskojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vote:Nej p.g.a jag ar i ett annat land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nej, får inte för mina parents... En kille på 9 bast är nog ovanligt i en fyrverkeriaffär... Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 där jag köpte mina behövde jag bara gå in i affären, nicka och direkt så plockade han fram fyrverkeri papprena och sa ''vad ska du ha?'' blev förvånad... trodde att jag inte skulle få köpa... mina kompisar fick inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts