Ceone Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag har laddat net MTA och allt går bra o spela med början med... men sen så hänger GTA vc sig och jag får avssluta via ctrl + alt + delete . Så står det att GTA vc.exe gjorde nåt fel eller nåt... vet nån här vad probelmet är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag har laddat net MTA och allt går bra o spela med början med... men sen så hänger GTA vc sig och jag får avssluta via ctrl + alt + delete . Så står det att GTA vc.exe gjorde nåt fel eller nåt... vet nån här vad probelmet är?? Du får inte ha ett moddat VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Han kanske inte har moddat? Om han inte har det så vettef*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 nä nä jag har inte moddat. Annars skulle jag inte kunna joina alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts