R2D2 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Fick en Logitech MX500 i julklapp, men den musmattan som jag har gör inte riktigt den rättvisa. Så jag undrar vilken musmatta som är bäst för en MX500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 hmm, jag har också en mx 500 o ska snart också köpa en musmatta, det jag har hört är att Icemats musmattor ska vara bra till mx-mössen, tror även att Func surface fungerar bra! Du kan ju alltid kolla på webhallen vad de har för några mattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Vafan spelar det för roll vilken musmatta man har? Sålänge det inte är en kladdig jävel så fungerar det utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vafan spelar det för roll vilken musmatta man har? Sålänge det inte är en kladdig jävel så fungerar det utmärkt Tyvärr inte. Dom jag har gör så att om man inte rör musen på 5 sek så hoppar den över halva skärmen när man rör den igen, plus att den hoppar då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Man ska ha en musmatta som är hård uppe på. Inte en i tyg eller liknande. Jag rekomenderar följande musmattor Sim City 4 BilTema IceMat Black IceMat - Bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Här finns en Musmattsroundup. Mycket bra guide med 30 olika musmattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 HÄRLIGT Lunch, kom just hem med en Icemat black, och vilket gliiiiiiiiid! Riktigt bra musmatta!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 fUnc är det enda som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 jag har bara en Dell-musmatta som följde med min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 har en MX500 och köpte en 5kr-musmatta från siba, har inte haft några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 jag har bara en Dell-musmatta som följde med min dator... jag har 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag har skrivbordet åt min microsoft mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ja kör med func po min intellimouse 1.1 till mx500 rekomenderar jag icemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Sitter med en Edström's musmatta till minMX500 och det är absolut inga problem.. Jag tror ditt fel är att din musmatta har massa olika färger som lasern reflekterar fel på.. Därför hoppar pekaren på skärmen... Köp dig en enfärgad så är problemet borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Man ska ha en musmatta som är hård uppe på. Inte en i tyg eller liknande. Jag rekomenderar följande musmattor Sim City 4 BilTema IceMat Black IceMat - Bäst Jag har en SimCity 4 som jag fick när jag förhandsbokade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts