Bubbli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag laddade ner en ringsignal från www.ringsignaler.org nåt sånt och efter ett tag så hade den fortfarande inte kommit och nu en hel DAG efter det så har den fortfarande inte kommit om ni har laddat ner en ringsignal från den sidan säj till (PM gärna) för jag e sur för den tog ändåså pengar från mig P.S. Spamma/säj inte onödiga/oseriösa saker e ni snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Håller med om att det kan va jobbigt...men förstår inte riktigt meningen med denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag laddade ner en ringsignal från www.ringsignaler.org nåt sånt och efter ett tag så hade den fortfarande inte kommit och nu en hel DAG efter det så har den fortfarande inte kommit om ni har laddat ner en ringsignal från den sidan säj till (PM gärna) för jag e sur för den tog ändåså pengar från mig P.S. Spamma/säj inte onödiga/oseriösa saker e ni snälla!!! Du lite tips: det kan vara fler som beställer så testa en gång till lite senare Om det inet funkar Anmäl till ARN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Håller med om att det kan va jobbigt...men förstår inte riktigt meningen med denna topic... Meningen med denna topic e att det e synd om mig och att man ska hjälpa till! annars kan du anmäla till ARN Vad f'n e ARN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Meningen med denna topic e att det e synd om mig och att man ska hjälpa till! Vad f'n e ARN? Allmäna Reklamations Nämden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 För att kunna anmäla till ARN måste du ha förlorat minst 800 (tror jag) på att "dom har lurat dig". Det har du nog knappast gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 aldrig att man 'måste' ha förlorat 800spänn, man har väl lika rätt att 'anmäla' en grej även fast den kostar 799:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts