shorty Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Får skapa en ny jävla tråd för att få svar på min fråga.. Hur gör man för att åka flera personer samtidigt i en bil på GTA Tournament LAN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Så du frågar en sak klockan 01:34 och förväntar dig ett svar efter fyra timmar? Du är rolig du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Men säg istället hur man gör för helvete så slipper jag fråga till nästa gång!! Vet ni inte hur man gör behöver ni inte skriva nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Men säg istället hur man gör för helvete så slipper jag fråga till nästa gång!! Vet ni inte hur man gör behöver ni inte skriva nått! så, så... lugna ner dig nu E de inte bara att trycka på enter eller vilken knapp ni nu har för att hoppa in/ut ur bilarna? Så kommer du in i baksätet om däär redan sitter nån där framme... Eller? Ja har inte fått de o funka nämligen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts