Burner Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Dina Nissan Skyline R-34 är jätte snygga och din 2F2F Supra är också jätte snygg! Du gör så grymma bilar Super Supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 snygg super supra den jag gorde för nån månad sen vart ful hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Super Supra: Kan du göra den där rosa bilen som Suki har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 snygg super supra den jag gorde för nån månad sen vart ful hatar den ähh, så ful va den inte Jobba på lite mer polygoner bara, o byt ut vingen för den e väl fel? Och bromsarna ser ut att bestå av vellpapp Annars va den fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 De där skyline:arna ser ut som dom i gt3 , bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) OBS! ni behöver inte leta på internet för ni hittar inte bilarna någonstans) Nehej,,, inte de... jag har redan moddat in en exakt lika dan skyline i mitt vice city:P! *POST 2* nån som vill ha den här är sidan:http://vcworld.gtagaming.com/pafiledb/pafi...ction=file&id=1 *POST 3* oj..sorry super supra...läste lite dåligt....my mistake... Redigerad 3 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Själv tycker jag att det är skit kass gjord, om man jämför med den nya..... nästan allting är nytt. (bild kommer kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Super Supra: Kan du göra den där rosa bilen som Suki har? De hade vart askalas de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) mmm Redigerad 5 januari, 2004 av Tony_d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 mm det skulle vara grymmt me den bilen(sukis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts