StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ,Jan 9 2004, 21:16] åfan.. det visste jag inte att den behövdes! bifogar den nu /[Petsson] petsson2003@hotmail.com Tackar nu funkar det..!! Fast det går ju bara ha 16 färger i det programet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[Petsson] Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Tackar nu funkar det..!! Fast det går ju bara ha 16 färger i det programet.. np. ja det kanske är en nackdel att det bara går att ha 16 färger, med det finns ju hundratals ikon-skapar program.. gör en sökning på google.com så hittar du säkert nåt som är mycket bättre.. själv klarar jag mig med 16 färger.. /[Petsson] petsson2003@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 ,Jan 11 2004, 03:31] np. ja det kanske är en nackdel att det bara går att ha 16 färger, med det finns ju hundratals ikon-skapar program.. gör en sökning på google.com så hittar du säkert nåt som är mycket bättre.. själv klarar jag mig med 16 färger.. /[Petsson] petsson2003@hotmail.com Jag får nöja mig med 16 färger så länge.. Så farligt är det inte ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 tanka Icon Workshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts