walen Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 nån som har ett bra tips på hur man får bort damm på korten i datorn ......jag antar att dammsugarn inte är att rekomendera eller ?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 photoshop, eller annat bildprog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 photoshop, eller annat bildprog He? Jag tog dam sugaren med litet munstycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 photoshop, eller annat bildprog lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 photoshop, eller annat bildprog Trött? Tror han menar kretskorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 He? Jag tog dam sugaren med litet munstycke okej.... fast man får väll köra på låh effekt då.. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 okej.... fast man får väll köra på låh effekt då.. .. Jo det går fint om du drar ner effekten lite ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jaha kunde han ju skrivit... det funkar ganska bra att blåsa för hand (med munnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 diskmaskin går ju annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jo, det går ju, men helst så ska kom ju torka efter det, och det kan ta dagar innan allt vatten är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 rekomenderar inte damsugaren... mycket statisk elektrisitet.... om du inte har en speciell vill säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag kör iaf dammsugarn när jag städar datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts