vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Hej! Jag skulle ladda den och ringde nummret som stod på värdebeviset. Följer det som sägs och när man knappat in Kod+Kontrollnummer så säger den att det inte finns ett sådant värdebevis! VARFÖR, Vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 kontrolera att du har slagit in rätt kanske, annars ska du ringa supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Hej! Tack för snabbt svar... Jag har gjort proceduren 5ggr och tror inte att jag slagit fel varje gång! Supporten svarar inte och på deras hemsida fanns inte mycket till hjälp! Du tror inte att något annat kan vara fel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Det finns två grundläggande fel. 1. Det är en nokia 2. Vodaphone Vad är det för värdebevis du har? Hur länge har du haft den? Värdebevis expirerar, om du har haft det för länge kanske tiden är ute. Såna man köper i tobaksaffärer och får utskrivet på kvitto blir ogiltiga efter en vecka. (Har en tobaksaffärssäljande gubbe sagt till mig ialafall =P) Ring supporten konstant.. se till att det är rätt nummer du ringer också. ring det nummret du får angivet när du försöker fylla på kortet.. kanske lite hjälp.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 LOL! Gillar eriksson mer egentligen men men... Det ingick när jag fick telefonen på julafton! Men den kanske har legat längre och väntat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 måste man inte aktivera kortet först om det e nytt??? Det måste man på komviq alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Det står väll i boken man fick med till kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Hej! Jag skrev in det på andra håller(emot vad som sas i telefonen!) och då gick det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Ladda den på McDonalds,då får du en vibrerande Big Mac på köpet! Har ni inte sett reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Det finns två grundläggande fel. 1. Det är en nokia 2. Vodaphone Vad är det för värdebevis du har? Hur länge har du haft den? Värdebevis expirerar, om du har haft det för länge kanske tiden är ute. Såna man köper i tobaksaffärer och får utskrivet på kvitto blir ogiltiga efter en vecka. (Har en tobaksaffärssäljande gubbe sagt till mig ialafall =P) Ring supporten konstant.. se till att det är rätt nummer du ringer också. ring det nummret du får angivet när du försöker fylla på kortet.. kanske lite hjälp.. =/ Eeyy, klaga inte på Nokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 det hätär VODAFONE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jaså? Jag som kallar det för Vodaphöne... Likaså heter det inte bomb som ni andra tror det heter bömb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Säkert at du följt intruktionerna som man ska? har också precis köpt en, och det fick direkt, för du har väl inte glömt att man ska skriva fyrkant (#) efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jaså? Jag som kallar det för Vodaphöne... Likaså heter det inte bomb som ni andra tror det heter bömb! Hade inte du problem med att ladda din telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts