mcandenboy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Vad fan är gameshark-code!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 GameShark är en liten grej man kan köpa och plugga in i PS/PS2:an spm man se kan slå i fusk på. En GameShark-code är förmodligen ett fusk som man kan slå in i den. (Väldigt enkel förklaring ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 GAMESHARK E FÖR TRÅKIGA. En gång när jag spela battlefield på internet . o en kille hade gameshark där tror jag. Han dog aldrig och man kunde komma bakifrån han och skjuta 3 magazin men han dog nte så vänder han sig om och tar en med ett pistol skott . DET ÄR GAMESHARK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 GAMESHARK E FÖR TRÅKIGA. En gång när jag spela battlefield på internet . o en kille hade gameshark där tror jag. Han dog aldrig och man kunde komma bakifrån han och skjuta 3 magazin men han dog nte så vänder han sig om och tar en med ett pistol skott . DET ÄR GAMESHARK Lol det finns väl inte BF till PS2? Och man kan knappast köra på internet i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lol det finns väl inte BF till PS2? Och man kan knappast köra på internet i så fall. jo det skulle gå om spelet hade funnits på PS2, Man kan ju koppla upp på internet på Ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 kom ihog att det finns till mer en ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 GAMESHARK E FÖR TRÅKIGA. En gång när jag spela battlefield på internet . o en kille hade gameshark där tror jag. Han dog aldrig och man kunde komma bakifrån han och skjuta 3 magazin men han dog nte så vänder han sig om och tar en med ett pistol skott . DET ÄR GAMESHARK Vafan pratar du om?.Vet du ens va Gameshark är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 men va e re här för lol Topic....? de e klart att de finns en nätverksadapter till ps2an....och de går att köra på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vafan pratar du om?.Vet du ens va Gameshark är? Jag tror det är vad pratar du om....! Det finns Gameshark till pc med . OM ni inte tror mig så kolla på : www.gameshark.com och där finns koder till pc alla konsoller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 GAMESHARK E FÖR TRÅKIGA. En gång när jag spela battlefield på internet . o en kille hade gameshark där tror jag. Han dog aldrig och man kunde komma bakifrån han och skjuta 3 magazin men han dog nte så vänder han sig om och tar en med ett pistol skott . DET ÄR GAMESHARK Han kan ju ha haft nått annat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag tror det är vad pratar du om....! Det finns Gameshark till pc med . OM ni inte tror mig så kolla på : www.gameshark.com och där finns koder till pc alla konsoller med! Loll Det är inte det Gameshark vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 LOL! Den här ttopicen har inte ett skit med "GTA 3 Plastation 2" att göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 GAMESHARK E FÖR TRÅKIGA. En gång när jag spela battlefield på internet . o en kille hade gameshark där tror jag. Han dog aldrig och man kunde komma bakifrån han och skjuta 3 magazin men han dog nte så vänder han sig om och tar en med ett pistol skott . DET ÄR GAMESHARK Till PC heter det Trainer och inte Gameshark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts