Karatemorfar Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag har en fråga ! Vet inte om det är rätt forum, men men ! Snål som jag är så orkar jag inte köpa en Joystick, har en gammal Joystick vid namnet QuickShot II plus som man kan köra med i en Amiga ! Har testat att koppla in den men det går inte. Den har en sån HÄR plugin, eller vad det heter ! Och ser ut så HÄR. Jag undrar om det på något sett går att koppla in Joysticken i datorn och få den att funka? Det står under den att den är gjord av SVI Spectravideo. Kan ju vara ett gammalt företag eftersom jag har använt Joysticken till Amigan Men om någon vet så skulle det vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 fixa görna en skarpare bild på kabeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 fixa görna en skarpare bild på kabeln. Våran digital kamera suger ! Det är en liten kabel med exakt 9 hål i ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 lägg kameran på ett bort och knäpp, man ser ju bara kladd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Kameran klarar att fota i hög upplösning iallafall! Det är inte alla som klarar det ju... PS. Hände något konstigt när jag klickade på en smilie: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts