heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 mina kompisar säger att true crime är svinbra och att det är bätre än driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det suger!! Det finns typ 1000 likadana hus i ett villa kvarter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det suger!! Det finns typ 1000 likadana hus i ett villa kvarter!! jag tror iallafall det är bätre än driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Hur kan någon som spelat ett GTA spel anse att TC har bättre grafik. Är de ingen som har lagt märkte till hur gubben springer? Ok spelet har bra grafik under videorna och slagsmålsscenerna men så fort man kommer ut är de uselt. Ni som inte har köpt TC för h*lvete gör inte de! För er som tänkt att ladda hem spelet: de är inte ens värt att ladda ner de Och kom inte och säg att de där va snack om Warez. Redigerad 28 augusti, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 jag tror iallafall det är bätre än driv3r Stackars dig och din kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Stackars dig och din kompis! nej jag har driv3r och det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag köpte True Crime samma dag som det släpptes till PC, installerade, spelade i 30 minuter och avinstallerade. Spelet är ju ett skämt, det va det sämsta jag ha spelat på väldigt länge, jag trodde att dom hade ansträngt sig lite mer för att härma GTA men det hade dom inte. Styrningen va helt värdelös, grafiken såg inte bra ut, storyn brydde jag mig inte om att sätta mig in i. Jag kan inte tänka mig att Driver 3 kan vara sämre än detta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag köpte True Crime samma dag som det släpptes till PC, installerade, spelade i 30 minuter och avinstallerade. Spelet är ju ett skämt, det va det sämsta jag ha spelat på väldigt länge, jag trodde att dom hade ansträngt sig lite mer för att härma GTA men det hade dom inte. Styrningen va helt värdelös, grafiken såg inte bra ut, storyn brydde jag mig inte om att sätta mig in i. Jag kan inte tänka mig att Driver 3 kan vara sämre än detta eller? Om driv3r skulle vara sämre än TC så skulle jag ligga på marken och skratta i flera dagar . Jag sitter hellre och lirar tetris än TC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Om driv3r skulle vara sämre än TC så skulle jag ligga på marken och skratta i flera dagar . Jag sitter hellre och lirar tetris än TC Tetris är hur jämra kul som helst, så håll käft... Själv tycker jag TC var svinkul under storyn, kalla mig lättroad eller "mindre kräsen" men jag tycker det var riktigt bra! Freeride är dock en annan femma, riktigt enformigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Om driv3r skulle vara sämre än TC så skulle jag ligga på marken och skratta i flera dagar . Jag sitter hellre och lirar tetris än TC jag vet inte jag har inte spelat tc men driv3r suger och föresten är tetris kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Värst vad alla blev sura nudå . Ok tetris är kul så får väl ta något annat spel att jämföra med. Äh kommer inte på något riktigt dåligt spel, men tänk på de sämsta spel ni någonsin spelat (förutom TC ) , de spelet sitter jag hellre och lirar. Någon som förstår hur dåligt jag tycker spelet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Värst vad alla blev sura nudå . Ok tetris är kul så får väl ta något annat spel att jämföra med. Äh kommer inte på något riktigt dåligt spel, men tänk på de sämsta spel ni någonsin spelat (förutom TC ) , de spelet sitter jag hellre och lirar. Någon som förstår hur dåligt jag tycker spelet är? Svindålig jämförelse, kan du inte säga att du hellre äter bajs än lirar TC? "Jag lirar hellre ett ännu sämre spel än TC än lirar TC" låter smått idiotiskt... Jaja, bara ett tips, ha det gött! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Svindålig jämförelse, kan du inte säga att du hellre äter bajs än lirar TC? "Jag lirar hellre ett ännu sämre spel än TC än lirar TC" låter smått idiotiskt... Jaja, bara ett tips, ha det gött! Haha! Du kanske har rätt OKKA, jag kanske hellre äter bajs än lirar TC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Du kanske har rätt OKKA, jag kanske hellre äter bajs än lirar TC Jajemen MELLER, jag har nog rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man har ju tröttnat lite.......... Men det är bättre en driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har bara lirat TC till PC och det sög enormt, Driv3r var fan så mycket roligare när jag lirade det på PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts