Mackan_84 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 de e de sämsta spel jag spelat är inte värt priset hadde de inte vart så dyrt så hadde jag kastat det. klarade spelet på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 ok, alltså de är sämre'n gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 ok, alltså de är sämre'n gta1 När du skriver så där ser det ut som att du tycker GTA (1) är dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 klarade spelet på en dag. spelet är inte känt för att vara särskilt långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Tycker att det var rätt kul. Inte det bästa som finns, och det har en tendens att bli lite enformigt. Antingen ska man slå nån, döda nån, eller köra en bil. Men, eftersom man fick det i julklapp har man inte mage att säga att det är tråkigt. Det är ju över 600 kr somman tvingat ut ur modern, och hur kul är det att höra att det är tråkigt?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Tycker att det var rätt kul. Inte det bästa som finns, och det har en tendens att bli lite enformigt. Antingen ska man slå nån, döda nån, eller köra en bil. Men, eftersom man fick det i julklapp har man inte mage att säga att det är tråkigt. Det är ju över 600 kr somman tvingat ut ur modern, och hur kul är det att höra att det är tråkigt?... haha så du vill inte säga till din mamma omdu tycker ett spel är tråkigt inte jag heller Jag fick en gång ett skit tråkigt spel till mitt nintendo 64. spelade det två gånger de var i från min morster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Okey jag lkopte det for typ 400 kr det er fan det samsta jag spelat nansin och gta(1) e mycke roligare. Och om min stavning sa e det farjag e i ett internet kaffe i london. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 köpte true crime idag. tycker det är ganska roligt (:!!! men men, har ett litet problem som kallar Kim. har skitsvårt att spöa den där generalen på hus taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 W0RD Tc suger som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 fan vad alla är negativa mot detta spel. det är ju precis som GTA fast man är snut istället. då tycker ni ju att GTA suger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 fan vad alla är negativa mot detta spel. det är ju precis som GTA fast man är snut istället. då tycker ni ju att GTA suger också SNÄLLA säg inte att det är precis som gta fast att man är snut, för det är inte sant, detta är True crime: Tråkig miljö jobbiga kontroller tråkiga uppdrag ful grafik Detta är Gta: Härlig miljö snygg grafik härliga kontroller roliga uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 SNÄLLA säg inte att det är precis som gta fast att man är snut, för det är inte sant, detta är True crime: ful grafik Detta är Gta: snygg grafik det är 10000000000000 miljarder gånger sexigare grafik på true crime än vad det är på GTA. men GTA är också roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det är 10000000000000 miljarder gånger sexigare grafik på true crime än vad det är på GTA. men GTA är också roligt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GTA SPARKAR Tc's ARSLE ENDA TILL BANGKOK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GTA SPARKAR Tc's ARSLE ENDA TILL BANGKOK! true crime har RUNDA rattar på bilarna, miljön/ solen blänker på bilarnas plåt, 1000000 gånger bättre precisions sikte (finns ej på GTA) MYCKET större stad, osv. GTA är också roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 true crime har RUNDA rattar på bilarna, miljön/ solen blänker på bilarnas plåt, 1000000 gånger bättre precisions sikte (finns ej på GTA) MYCKET större stad, osv. GTA är också roligt! men de där är bara skit detaljer som jag tror att de flesta inte bryr sig om som jag, större stad JA men den är ful som fan, I gta spelen så har de alltid varit detaljerade städer med sköna uppdrag något som inte fanns på tc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag skickade efter spelet idag...endast 299 kr vilket jag tyckte va ett bra pris... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag skickade efter spelet idag...endast 299 kr vilket jag tyckte va ett bra pris... skriv gärna vad du tyckte om det när du har fått det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) skriv gärna vad du tyckte om det när du har fått det... Om man säger så så är kontrollerna lite svåra att få in. Grafiken är bättre än vc enligt mig och uppdragen jag gjort hittils har vart korta men under uppdragen kan de komma upp små extra uppdrag som förlänger det vanliga då. Fast de tillhör ju till de bättre. Lite roligare än GTA VC för att de är en riktig stad. Jag ger de 4 av 5 Redigerad 4 augusti, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 om true crime är så dåligt varför fick det 9.0 av ign och gamespot gav det 8.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 om true crime är så dåligt varför fick det 9.0 av ign och gamespot gav det 8.0 Äh vem tar IGN och Gamespot på allvar... Förövrigt är True Crime ett spel med potencial, som aldrig kändes färdigt. Speciellt inte kontrollen och staden. Kontrollen är hemsk i vissa lägen, men pistol-systemet och slagsmålsystem gillar jag skarpt. Stadens problem är att den är så dålig. Jag gick in i en park, var tvungen att kuta runt i en timma för att hitta ut. Jag ramlade ner med en bil ifårn motorvägen.... och hamnade på nåt ställe man itne skulle kunna hamna på.... och blev instängd. Jag bromsade för sent i en kurva... och åkte rakt igenom(!) en tegelmur. DÄr kunde jag inte heller komma ut. I GTA är alal sätllen åtkomliga även om staden är mindre. True Crime är ju bara stora vägkorsningar utan syfte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts