walen Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 man kan springa hur länge som helst om man trycker hela tiden på spring knappen, lite jobbigt för fingrarna kanske men bra om man ska springa från galna gäng och poliser om ens bil har sprängds. man kan också klara level 12 på ambulance uppdragen för att spring hur länge som helst, genom att bara hålla in spring knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 man kan springa hur länge som helst om man trycker hela tiden på spring knappen, lite jobbigt för fingrarna kanske men bra om man ska springa från galna gäng och poliser om ens bil har sprängds. man kan också klara level 12 på ambulance uppdragen för att spring hur länge som helst, genom att bara hålla in spring knappen. Redan! Det har man ju bara vetat om i ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Redan! Det har man ju bara vetat om i ett halvår. va inte dum mot nya medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 va inte dum mot nya medlemmar! Ok. FÖRLÅT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ursäkt accepterad alla kanske inte visste. och så vet jag en annan onödig sak som säkert många vet men man kan fälla ner sufletten på tex stalion och patriot genom att trycka på f1 lite hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ursäkt accepterad alla kanske inte visste. och så vet jag en annan onödig sak som säkert många vet men man kan fälla ner sufletten på tex stalion och patriot genom att trycka på f1 lite hela tiden Det visste jag inte men patrioten är ingen cab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det visste jag inte men patrioten är ingen cab. Om man trycker F1 startar replayen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det visste jag inte men patrioten är ingen cab. Nä men ibland är det ett svart ´tak´ över flaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Om man trycker F1 startar replayen... Ja just det. Men ha kanske menar L1 eller R1 på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja just det. Men ha kanske menar L1 eller R1 på ps2. Nej men i en gammal topic stod det att man kunde fälla ner cabben genom att titta på replayen och sen när den är klar så var taket nedfällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nej men i en gammal topic stod det att man kunde fälla ner cabben genom att titta på replayen och sen när den är klar så var taket nedfällt Det ska jag testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det funkar! Det går även att fälla ner den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 och en annan lustig sak som ni kanske vet-man kan ändra storlek på månen genom att skjuta med snipern på den konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 och en annan lustig sak som ni kanske vet-man kan ändra storlek på månen genom att skjuta med snipern på den konstigt. Ja det är lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts