MAFIA_KING Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 (redigerad) Mm det fick jag..... en nokia 6600. med kamera Redigerad 26 december, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Bara för det inte funka skulle jag gå ner o kolla på TV.. Då får jag till min fasa se att Kanal 5 och alla 3 Canal+ kanalerna inte fungerar.. Men farsan sa att jag skulle vänta ett par dar tills det har kodat om sig igen.. Jasså, så var det för oss med Jag fick vad jag önskat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag får vänta med att svara då jag endast öppnat morsans julklappar... Blir julafton igen på nyår då jag åker ner till farsan igen... Hittils har jag fått bra saker i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Ja! <- länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts