Arvid Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Själv fick jag det, en sprillans ny elgura med förstärkare. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Japp! (:!!! Jag fick mitt Logitech Cordless Desktop MX (Bluethoot tangentbort + mus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Nepp, det fick jag inte, det jag önskat mest var en ny dator (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 önskade mig inget, men blev mer än nöjd med det jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Ja men också nej. Får ju min MX 500 snart så då blir jag glad . och hals kedjan var ju fin också. också är det ju kul att skribb kommer tillbaka och det kan man räkna som en jul klapp (:!!! Men det var inte som jag tänkt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Ja men också nej. Får ju min MX 500 snart så då blir jag glad . och hals kedjan var ju fin också. också är det ju kul att skribb kommer tillbaka och det kan man räkna som en jul klapp Men det var inte som jag tänkt mig vadå? skribb är väl inte unbanned? (:!!! jag fick inte som jag ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 japp 2f2f på dvd ny mobil NFSU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 kommer han att vilja komma tillbaks då? Han gjorde ju bort sig ganska kraftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Bara en helvetes massa mjuka paket... Kunde lika gärna ha fått kolbitar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Bara en helvetes massa mjuka paket... Kunde lika gärna ha fått kolbitar... Själv så fick man en jättesnygg mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Japp!! En Mp3-spelare. Perfekt att ha i plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Nä, men jag brukar få pengar, så kan man köpa vad man vill sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag är helnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 jag är ganska nöjd jag fick 500 spän så jag kan köpa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Fick det jag hade på önskelistan, dvs kläder, pengar & Prince of Persia: SoT till ps2. Önskade mig också en dator, men pappa berättade att jag skulle få den när jag fyllde 15 (21 Januari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Fick det jag hade på önskelistan, dvs kläder, pengar & Prince of Persia: SoT till ps2. Önskade mig också en dator, men pappa berättade att jag skulle få den när jag fyllde 15 (21 Januari) fan, vad tjockt *orättvist* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 nej... Jag ville mest av allt ha en Pittsburgh Penguins original matchtröja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jo tack.. Halsband DVD-Spelare + 2 filmer Boxer med självomkodande kort NFS:U Hitman 2 Lite kläder.. Det va saker jag hade önskat mig men det blev mest strul på kvällen.. Jag gick ner och skulle koppla in allt men till min fasa får inte allt plats.. Så nu får jag välja att ha PS2 + Boxer eller DVD-Spelaren igång.. Annars måste jag skifta en massa sladdar o skit.. Sen så gick jag upp till datorn för att lira NFS:U( )... Vad tror ni jag ser. Jo, europas största repa över hela skivan..!! Så nu ska jag byta det mot ett nytt.. Bara för det inte funka skulle jag gå ner o kolla på TV.. Då får jag till min fasa se att Kanal 5 och alla 3 Canal+ kanalerna inte fungerar.. Men farsan sa att jag skulle vänta ett par dar tills det har kodat om sig igen.. Men annars var allt skit bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jo tack.. Halsband DVD-Spelare + 2 filmer Boxer med självomkodande kort NFS:U Hitman 2 Lite kläder.. Det va saker jag hade önskat mig men det blev mest strul på kvällen.. Jag gick ner och skulle koppla in allt men till min fasa får inte allt plats.. Så nu får jag välja att ha PS2 + Boxer eller DVD-Spelaren igång.. Annars måste jag skifta en massa sladdar o skit.. Sen så gick jag upp till datorn för att lira NFS:U( )... Vad tror ni jag ser. Jo, europas största repa över hela skivan..!! Så nu ska jag byta det mot ett nytt.. Bara för det inte funka skulle jag gå ner o kolla på TV.. Då får jag till min fasa se att Kanal 5 och alla 3 Canal+ kanalerna inte fungerar.. Men farsan sa att jag skulle vänta ett par dar tills det har kodat om sig igen.. Men annars var allt skit bra!! God Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts