Esperanto Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) På min hårdisks CD-RW enhet så är det problem kommer ut hela tiden. Jag trycker in den igen men kommer ut igen. När jag trycker på Egenskaper hos den så står det att allting är korrekt .Vad e felet? (:!!!. Om jag trycker på Mata ut så kommer den ut men går inte in igen Redigerad 25 december, 2003 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 På min hårdisks CD-RW enhet (:!!! Vad är det för cd-enhet? (märke och modell?) Kan det vara så att cd:n ligger snett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Höll precis på att trycka på mata ut (för skojs skull) men sen kom jag på att jag hade luckan stängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Curldy: va !! forstor inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Vad är det för cd-enhet? (märke och modell?) Kan det vara så att cd:n ligger snett? Det är en Maxtor 4D040H2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Curldy: va !! forstor inte han har nog ett sånt där chassi med lucka för cd-enheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) http://www.home.no/display/Datorn2.JPG Måste ta en ny, har ju 5.1 nu *UPPDATERAD!* Redigerad 25 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts