saffecool Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 På nästan alla uppdrag så är det en film där tommy pratar med uppdrags givaren. Hur ändrar man filmen så att men gör en ny film? Men jag skulle villja göra ett helt nytt uppdrag med en ny uppdrags givare! Hur fasen är det att välja hur dom ska röra sej ( nån kanske kan hjälpa mig med att göra gubben ( dff ) ) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Animationerna finns i IPF filerna. Det finns ingen som har knäckt IPF-strukturen än (vad jag vet) så räkna inte med någon annan editor än en HEX-editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Animationerna finns i IPF filerna. Det finns ingen som har knäckt IPF-strukturen än (vad jag vet) så räkna inte med någon annan editor än en HEX-editor drygt men man kan ju alltid fråga rockstar fall dom vill göra ett sånt progg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 drygt men man kan ju alltid fråga rockstar fall dom vill göra ett sånt progg Ja, man kan ju alltid fråga .... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 men om man ska ha en enstående film så kan man ju konvertera dff och txd till mdl eller nåt sånt ( ha tommy i half-life ) så kan man göra filmen i ett 3d program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts