R2D2 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Evanescence - Fallen (skiva) (bästa jag har efter Meteora) NFS Underground (Bästa NFS) Pengar Logitech MX500 (grymt skön) PS2-kontroll (Logitech) Kläder (Några tröjor) Uppladdningsbara batterier (LR3 och LR6 + en laddare) Te + kopp (Nåt konstigt med plastgranar i :-)) Det var nog allt...tror jag Redigerad 29 december, 2003 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Jag är inte alls bortskämd på nåt sätt, om ni tror att jag är rik så är jag inte det heller, utan bmw´n som jag har kanske låter dyr för att det är en 750 men den var inte dyr i inköp+ att jag är 16 och behöver en bil att övningsköra i: här är en liknande bil: BMW 750IL Men jag är inte bortskämd, sparade faktiskt en hel del för den bilen......... sen är bilen faktiskt 13 år gammal.... Redigerad 29 december, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Asså Speeder o Add3, ni får ju fan lunga ner er, skrytta (stavning?) om vad era julklappar kostade?? Då e man ju ett par riktiga fjollor, e ni 10 år eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag är inte alls bortskämd på nåt sätt, om ni tror att jag är rik så är jag inte det heller, utan bmw´n som jag har kanske låter dyr för att det är en 750 men den var inte dyr i inköp+ att jag är 16 och behöver en bil att övningsköra i: här är en liknande bil: BMW 750IL Men jag är inte bortskämd, sparade faktiskt en hel del för den bilen......... sen är bilen faktiskt 13 år gammal.... Okej men då kan jag förstå lite mer men en bil, MP3 spelare och mobil och lite mer det e ändåså ganska mycket pengar likssom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 *Digitalkamera *Giniues (stavning?) rekordbok -04 *Massa choklad *halsband *Axe *kläder *klocka *25 CDR Skivor *NHL 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) En tv, två böcker Giniues rekordbok-04 lego och kontorsleksak jag fyler år snart. Redigerad 31 december, 2003 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Specialgjutna öronproppar från EarfoneEn musikdatorKonsertbiljett till MetallicaKonsertbiljett till Dream Theater på hovet den 22:a januariMobiltelefon, Siemens SL55Mp3-spelare, jens of sweden.Return of the king, tv-spelmassa pengarPrenumeration på Modern DrummerRock Star, dvdRise of Nations, PC spelSportbag, everestEn ny dvd-spelare. Redigerad 31 december, 2003 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 inte så farligt mina gick på 10 000. det är det inte en enda jävel på hela jordklotet som bryr sig om förutom du själv (:!!! snobbhelvete! och du också speeder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 det är det inte en enda jävel på hela jordklotet som bryr sig om förutom du själv (:!!! snobbhelvete! och du också speeder! Men ta det lugnt. Låt ungarna skryta om dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) det är det inte en enda jävel på hela jordklotet som bryr sig om förutom du själv snobbhelvete! och du också speeder! Hehe! Undrar vad jag får på min födelsedag! Och Lill-Tom Jag är faktiskt 11 (:!!! Redigerad 31 december, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Asså Speeder o Add3, ni får ju fan lunga ner er, skrytta (stavning?) om vad era julklappar kostade?? Då e man ju ett par riktiga fjollor, e ni 10 år eller?? Nä Garanterat äldre än dig din super tönt!!! (:!!! 16 snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Asså Speeder o Add3, ni får ju fan lunga ner er, skrytta (stavning?) om vad era julklappar kostade?? Då e man ju ett par riktiga fjollor, e ni 10 år eller?? jag e 11 :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 [*]Specialgjutna öronproppar från Earfone gjutna örondroppar??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Minräknare? (:!!! Är det en sån som räknar ut hur många minor som finns i området eller? den va fy f*n bra gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 den va fy f*n bra gta_fan1 Skriv allt i ett inlägg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag fyllde år 6 dagar innan jul så jag fick inget märkvärdigt på jul. födelsedags present: en ny dator med allt till(den jag skriver på nu). 500 kr. ett pimpel spö med lite tillbehör. julklapp: snowboard pjäxor. 1100kr. handskar. en radio. hårgelé. en film(6:e dagen). ja det var det jag fick (:!!! (och för dom som är intresserad allt gick på lite över 1600kr.) GOTT NYTT ÅR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 det är det inte en enda jävel på hela jordklotet som bryr sig om förutom du själv snobbhelvete! och du också speeder! Ok, lugn Skribb jag tog i!! jag räknade å allt gick på 6000 lite skillnad hehe men jag skryter inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 det är det inte en enda jävel på hela jordklotet som bryr sig om förutom du själv snobbhelvete! och du också speeder! Old skribbpa' is back in action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 gjutna örondroppar??? Öhh. Gjutna öronproppar, står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) Skriv allt i ett inlägg Kan du aldrig komma med något intressant? Redigerad 1 januari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts