siggge Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nokia 6600 Dvd-filmer(3 st)+Hipp Hipp! boxen Almenacka med bilar Kläder Pajform Värsting minräknare ( ) 540 kr i kontant NHL-stjärnor 2004 Guinness rekordbok 2004 Kaffemugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nokia 6600 Dvd-filmer(3 st)+Hipp Hipp! boxen Almenacka med bilar Kläder Pajform Värsting minräknare ( ) 540 kr i kontant NHL-stjärnor 2004 Guinness rekordbok 2004 Kaffemugg Minräknare? Är det en sån som räknar ut hur många minor som finns i området eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nokia 3660 NFS:U 2F2F på DVD (fick 2 st ska byta den andra) Absolute Rock Classics 3 Red Hot Chili Peppers Greatest Hits Parfym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Minräknare? Är det en sån som räknar ut hur många minor som finns i området eller? Menar du en ti83+ liknande? En sån har jag också fasst inte i julklapp. Jag fick föresten: 1. kaffekopp 1. mössa 1. 400:- presentkort 1. bok 1. dubbel Alladin ask 1. chokladkaka 1. rakapparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) På min födelse dag (18 november) och i Jul fick jag: -----Från Familjen---- -BMW 750 IL V12 -1990 Guldmet, Beigeläder -Samsung SGH-E700 mobiltelefon -MP3-spelare Creative MuvoNX -Bok "Alla världens bilar 2004" -Neonlampa -Klocka -----Från mig själv---- -Scarface DVD -Miami Vice Vol 1 DVD -Miami Vice Vol 2 DVD -Webhallens GTA Vice City Musmatta -Hårt förtjänt styrka från gymmet -----Från andra----- -2 engångskameror -Chokladpåse -350kr Presentkort hos gym -200kr Presentkort hos JC -Fotoalbum Detta är vad jag fick Redigerad 27 december, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Tofflor spel (The Sims On Holiday,jag har alla nu) ficklampa lego kläder gunnis rekodbok 2004 3dbok hörlurar tagentbord (det fick jag innan jul,tagentbordet).Och ett mobilskal Redigerad 29 december, 2003 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Terminator3-dvd 2000kr True crime lite kläder och så fick jag nån film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 På min födelse dag (18 november) och i Jul fick jag: -----Från Familjen---- -BMW 750 IL V12 -1990 Guldmet, Beigeläder -Samsung SGH-E700 mobiltelefon -MP3-spelare Creative MuvoNX -Bok "Alla världens bilar 2004" -Neonlampa -Klocka -----Från mig själv---- -Scarface DVD -Miami Vice Vol 1 DVD -Miami Vice Vol 2 DVD -Webhallens GTA Vice City Musmatta -Hårt förtjänt styrka från gymmet -----Från andra----- -2 engångskameror -Chokladpåse -350kr Presentkort hos gym -200kr Presentkort hos JC -Fotoalbum Detta är vad jag fick Låter som om nån e lite bortskämd LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Låter som om nån e lite bortskämd LoL!!! Han behöver ju inte vara bortskämd för att han får många saker... han kan ju ha rika föräldrar... och dessutom var ju minst hälften av klapparna från hans kompisar och sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Menar du en ti83+ liknande? En sån har jag också fasst inte i julklapp. Jag fick föresten: 1. kaffekopp 1. mössa 1. 400:- presentkort 1. bok 1. dubbel Alladin ask 1. chokladkaka 1. rakapparat Ja, exakt en sån var det! Men jag har inte pakat upp den än Gta_fan: lol Dempaboy: 3660 är cool, men den är jäkligt stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 jag vet jag hade en siemens me 45 liten som fan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Fick en ny mp3spelare, lite pengar, och mer RAMminne till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Han behöver ju inte vara bortskämd för att han får många saker... han kan ju ha rika föräldrar... och dessutom var ju minst hälften av klapparna från hans kompisar och sig själv. Om man får en bil en mobil för 4.500 och massa andra saker så e man bortskämd bara för att man har rika föräldrar så e man fortfarande bortskämd om man får det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Han behöver ju inte vara bortskämd för att han får många saker... han kan ju ha rika föräldrar... och dessutom var ju minst hälften av klapparna från hans kompisar och sig själv. -----Från Familjen---- -BMW 750 IL V12 -1990 Guldmet, Beigeläder -Samsung SGH-E700 mobiltelefon -MP3-spelare Creative MuvoNX -Bok "Alla världens bilar 2004" -Neonlampa -Klocka Det är ju inte precis billiga grejer.. Och om man får många och dyr agrejer är man bortskämd.. så är det bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Mina klappar överstiger ett värde på 7000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 -----Från Familjen---- -BMW 750 IL V12 -1990 Guldmet, Beigeläder -Samsung SGH-E700 mobiltelefon -MP3-spelare Creative MuvoNX -Bok "Alla världens bilar 2004" -Neonlampa -Klocka Det är ju inte precis billiga grejer.. Och om man får många och dyr agrejer är man bortskämd.. så är det bara.. Xakt bra att nån håller med!!! jamena bilen kan vara en modell men jag tror knappast det om man skriver att det e beige läder jamena en vanlig bil som den minsta summan jag sett e 89.000 och det e mycket pengar!!! man e bortskämd om man då får en BMW av föräldrarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag fick: -blink 182:feeling this -red hot chili peppers greatest hits -sagan om konungens återkomst ps2 -nfsu ps2 -två tröjer - en mössa -handskar -pengar -godis nån film med.. sen tror jag att inget mer jag fick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Popcornmaskin (Äger) Flight simulator 2004 Pc The simpsons Hit 'n' Run Projekt Gothham Racing 2 xbox Tony Hawk Underground xbox 1300 kr Kläder Lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mina klappar överstiger ett värde på 7000kr inte så farligt mina gick på 10 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mina överstiger inte 1000:-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts