Dusse Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Håhå jag fick * En massa godis i en plastjulgran * Pantera - Cowboys From Hell * Guiness World Records 2004 * Axe shampo och deodorant *En nalle av min mormor *900 kr * Att min farsa ska fixa ny processor,grafik kort osv till min dator som har kraschat *Kalsonger *En T-Shirt *Nån konstig nessesär Kommer inte på mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Köpte en Siemens A52 till min bror och en SE T100 till min syster. Fick 0 tillbaka. Eller jo, en almenacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Lavalampa Pendel LED klocka 500 kr till hårddisken jag ska köpa Sen blir de kanske mer av släkten sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 - game cube - true crime streets of L.A - souls of mischief - 93 'til infinity (CD) - smif-n-wessun - dah shinin' (CD) - wind on fire - the wind singer triology (bok) - lonelyness of the long distans runner (bok) - tröja - boxershorts nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 fick inte så dyra i år, ska juh utomlands i januari... men lite fick ja iaf: *snowboard hjälm *40 Euro *tröjor *mössor *128 Mb till digitalkameran *års kort i backen *åsså lite mer småsaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 *Godis (2 påsar skumtomtar, 1 burk julgodis typ chockladtomtar etc. Snickerspåse, twix påse och marshmellows.) *3000 kr. (Lär väl gå till ny hdd och processor sen till kläder. *En bok som hette "Artemis fowl" typ nåt sånt. * 2 Spel (Call of Duty och Worms 3D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) NFS: U En skiva (Hot Joints) En tröja Godis 8-Mile Ett tyska-lexikon ( ) Sagan om Konungens Återkomst biljetter 150 kr SF presentkort 600 kr Redigerad 28 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick: Potatismos (Storpack) Deo och Dushtvål Pyjamas Schack The Thing PC-spel Vetepåse Absolute Hits 2003 Påse med karameller Magnet Jag ska få dessa i Mellandagarna: Hårvax Dax 17 tum skärm Grafikkort Högtalare +Något mer God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 DVD-Spelare 2 DVD filmer Boxer Kort till boxern NFS:U Hitman 2 T-shirt Skjorta Halvårs prenumeration på Larson Armband och Halsband set Ett till halsband Axe set Adidas set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Fick vad jag ville Snowblades ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 BF 1942 Half-life Generation hockey handskar Hockey klubba och lite sånt.. de fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jaha ja fick ett nytt hem...eller hela familjen så nu e ja en stolt göteborgare...f*n så gött...sen så fick ja en dator också...plus lite pengar å chocklad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tiberius Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 I år fick ja inte så mycket för ja fick en moppe för typ 1mån sen... men ja fick kläder pengar försäkringen på moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jaha ja fick ett nytt hem...eller hela familjen så nu e ja en stolt göteborgare...f*n så gött... Tsss måste ju kunna göteborgska med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Köpte en Siemens A52 till min bror och en SE T100 till min syster. Fick 0 tillbaka. Eller jo, en almenacka! oj... kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Det bästa jag fick var Need For Speed: Underground Det näst bästa var mina varma o goa tofflor. Det tredje bästa kanske var Hipp Hipp hela säsong 2 (VHS) Men det allra bästa kanske var pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Men det allra bästa kanske var pengarna... hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Det bästa jag fick var Need For Speed: Underground Det näst bästa var mina varma o goa tofflor. Det tredje bästa kanske var Hipp Hipp hela säsong 2 (VHS) Men det allra bästa kanske var pengarna... Hellre Hipp Hipp! än NFS:U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 fick följande: 1000 kr , Dator stol, Medal of Honor : Rising Sun, Internet adapter till PS2, kläder, mer pengar 500 kr mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts