jontemad Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 FF X (:!!! Jontemad. Logitech, det är ju det som är märket! Ok vad jag menade var att jag visste inte om det var typ ett mx300 eller mx500 eller likn. Ok vad jag menade var att jag visste inte om det var typ ett mx300 eller mx500 eller likn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Typ...Pengar 600krNokia N-gage (fick för 2v sen)25cdr skivorFinal Fantasy X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Ett duntäcke 3 stora pripps-ölglas (riktigt fina) En vattenkokare Kokbok Pengar Godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 jag fick 3 böcker grafik-kort 256mb ram DVD-Brännare 10 DVD skivor (4x) Need For Speed: Underground almenacka med bilar 403 kr 3 filmer, Braindead (DVD), Nån annan mysko film (DVD), Sagan om de 2 tornen (VHS) en pärm 1 övertröja 1 T-Shirt och nått annat ganska lång lista... MEN! jag kan inte spela nått spel! skärmen blir bara svart! jag har installerat graffekortet rätt... och det nya ramminnet känner inte datorn av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag har fått: - Mannen med den gyllene pistolen (DVD) - Agent 007 med rätt att döda (DVD) - Diamantfeber (DVD) - Mariokart: Double Dash!! - En handkontroll till GC - En tröja - Två t-shirtar - Duschkräm + en deo - En affish på Aragorn - 1000:- av morfar - 500:- av min mormor och styvmorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 En *Sony Ericsson T68i* eftersom pappa inte gillar mobiltelefoner med kamera riktigt (det blir dålig kvalitet på bilderna) och precis därför fick jag en Digitalkamera också! En *Kodak cx6330* med 3,2 megapixels upplösning och möljighet att spela in filmer på nån minut beroende på minnet! Och till den fick jag ett *32mb's minne* (16mb integrerat). Även en *Abu Garcia Ambassadeur 6600 C5 mag x* fiskerulle. *600kr presentkort på TEAM SPORTIA* *1050kr kontant* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 [*]En vattenkokare De är rätt så praktiska faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick: En nökia 3310! En Raildriver(se www.raildriver.com för mer info!) ca 550:- i kontanter Kläder. Gizmo: Testa med att byta plats på minnet!(sätt de på andra ställen om du har lediga platser kvar...) Kan hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) MEN! jag kan inte spela nått spel! skärmen blir bara svart! jag har installerat graffekortet rätt... och det nya ramminnet känner inte datorn av.. Det är ram-minnets fel, det var så på mammas dator när jag hade satt in. På vissa datorer får du trycka in det utav bara helvete så att spärrana som sitterbrevid åker in i dom två hålen på sidorna. Men tryck inte för hårt så moderkortet går sönder eller så... Redigerad 25 december, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Fick: 2 Par kalsonger Tröja 2 par Aladdin choklad askar Axe rollon 70 kr 300 kr en hals kedja i silver en MX 500 (har inte kommit ännu) Detta gav jag bort: Axe rollon - 30 kr En aftonbladet nyckel band - 0kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 En Xbox Limited Edition med Need for Speed Hot Pursuit 2 , Halo och MM3 + 700kr varav 400kr av dem slarvade jag bort FAN I HELVETES JÄVLAR OCKSÅ, jaja sånt är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 En Wistern Digital 200gb Serial ATA Och en DVD brannare som branner DVD+ DVD- DVD-ROM CD-R CD-RW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Fick idag: 1500Kr och nått spel...Magic and Mayhem eller nått sånt. Fått innan jul: KotOR Hipp Hipp(3DVDBoxen) 500Kr Tror det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) Jag fick:C&C Generals (PC)Counter-Strike (Xbox)Project Gotham Racing 2 (Xbox)Xbox LiveSpargrisEn bokPlånbokHalsdukVantar1000 kr i obligation500 kr300 krPlus får mer... Redigerad 25 december, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Hmm... fick: PS2 silver PS2 minneskort Prince of Persia: Sands of Time MP3-spelare Guiness World Records 2004 Massa Axe-prylar Sagan om de två tornen Extended Version med en gullig Gollumfigur i Nå flummspel (vanligt spel, inte tv-spel) Massa godis! En klocka En Metallica-affisch 2200 spänn! Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag ska öppna mina klappar hos morsan idag. Då Blir det massa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick inte så mycket... - Dansande hamster som sjunger "Bad Boys" - En låda med godis - Bilbana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick 1,Siemens A52 2,Hammerfall Glory to the brave special edition 3,Cykeldata (inte mycket för motion men för man den här blir det väll roligare!!! 4,Hulken film 5,Mycket mer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) Det jag önskade mig. Redigerad 7 februari, 2005 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Fick: * Prince of Persia: Sands of Time (PS2) * 300 kr * Skjorta * Tjocktröja * T-shirt * miniradio Inte särskilt mycket, men pappa berättade att jag skulle få en specialdesignad dator när jag fyllde år (21 Januari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts