saffecool Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag fick en teburk med godis i (:!!! och några böcker och kläder och pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 # Feta hörlurar # Bra hörlurar/mic/högtalare....växlare #CD och radio spelare # Affischer ( 4 st ) # hm.. Pengar # Stänkskydd till både fram och bak hjulen Desutom kommer jag få en hårddisk på 120gb förhoppsningsvis innan nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag har inte öppnat mina än... Jag skriver upp vad jag fick senare... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag har inte önskat mig något...så ja vet inte om jag får nått heller. Men annars har jag fått pengar fråm moster/mamma/pappa/moster nr.2 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Bluethoot tangentbord + mus Albumet Fallen av Evanescence Nån skum bok Presentkort på DVD-film Biobiljetter till Konungens Återkomst 500 kr (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 jag fick följande Mobilen T610 Webbcamra en chocklad ask Aladdin ett par fräscha jeans ett par handskar en skön tröja Värde check från Sf Ny premantion på pc gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 jag fick de här -Beretta 92 kolsyre-luftpistol -Boniers STORA uppslagsverk -kläder -o en massa små saker.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Har ni öppnat klapparna redan? Nä vi har just ätit klart jul maten, eller..för en halvtimme sedan drygt var vi klara. Klapparna ska vi öppna framåt 20-tiden. Jag har inte önskat något så det blir roligt att se vad jag får. Alldeles nyss när jag gick hit, till datorn så upptäckte jag något kladdigt på dörren. Undrar just vad det kan vara... (:!!! Wild_hawk: www.stava.nu Det stavas: Prenumeration, Visst gör det det eller...? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 CD , Tröja , Mössa ( årets julklapp (:!!! ) , Pengar , Kak burk , Tofflor och godis tror det var allt. Har inte önskat mig nått särskilt i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Det mesta jag fick var golf och hockey-saker! - Chipkorg - Puttmatta - 2 hockeyböcker, skrivet av Gunnar Nordström - Golfbag, Titleist - Wedge 60 graders Cleveland - Golfskor - Golfhandskar - Boxershort, NHL - Strumpor, NHL - En golfresa till Skottland i sommar - 40 pund av mina fastrar. (Fickpengar till skottlandsresan) - Plus lite annat smått å gott! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Orkar i rabbla upp alplt nu, men det bädta var nog Presentkort hos Game på 400:-! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick: - Apple Ipod 20 gig - Chocklad - 4 loppor - AIK-strumpor o T-shirt - Dadlar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Wild_hawk: www.stava.nu Det stavas: Prenumeration, Visst gör det det eller...?:"> whatever man, who da fuck cares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 whatever man, who da fuck cares? Rätt ska va rätt. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag fick: *sagan om de två tornen extended dvd version *3 böcker (bra att ha innan man lägger sig) *Red hot chili peppers: Greatest hits *500 kr får KANSKE mer får se. *en logitech optisk mus (vet ej vilket märke) *och marabou chocklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) *Creative T5400 5.1 Högtalar system (No buget shit, real power! Pris: ca 1000:-) *Totalt 1000:- (750:- kontant, 250:- värdecheckar) *NHL 2004 (XBOX) *Ny datorstol (Skinn) *2st t-shirts. *Musmatta med handledstöd och handledsstöd till tangentbordet. *ESD Armband och matta *Aftereight, noblesse, osv. Redigerad 25 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 FF X (:!!! Jontemad. Logitech, det är ju det som är märket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Själv fick man en router, gött som f*n att slippa sätta på den andra datorn och en ny datormus ( MS IntelliMouse Explorer 3.0 (Skitgó)) Och en massa kläder (Som vanligt (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 1000 kr från faster 1000 kr från mamma och pappa 500 kr av farmor = 2500 - Ny mus, en MX700 kopia från A4 Tech - Smart office keyboard XP - 512 MB ram. - XIII - Max Payne 2 - Call of Duty - NFSU - Rammsteinmössa - Morgonrock - Senaste harry potter-boken (the order of the phoenix) på engelska - 50 CDR-skivor - Premuration (stavning) på PC Gamer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 - Ett nytt Skriv-/Datorbord - Ett badlakan - En Philishave 6855 Super Reflex (rakapparat (:!!! ) - Guiness World Records 2004 - Deodorat, Shampoo o sånt tjafs - En klocka - Kalle Anka strumpor - Godis - Pengar, lite presentkort o sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts