AE_Dave Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Själv tycker jag nog det är Kalle (och klapparna förstås) som är roligast med julen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Julklapparna helt klart!! Allt annat kan man få annars oxå..(nästan iaf) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Klapparna är väl skoj, men det bästa är nog att bara vara hemma och ligga och jäsa. träffa kompisarna o så! Fynda på mellandagsrean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 1. Maten 2. Klapparna 3. Permisen från plugget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Klapparna absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 helt klart maten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Klapparna förstås! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 VOTE:Gtasajtens snöflingor och vintertema (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 klapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) Klapparna (:!!! Käket Svensson svensson Redigerad 25 december, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Klapparna (speciellt i år ) Maten Permis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 permisen från skolan, men vart finns familjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag vill bara säga att jag tycker att det är sjukt att folk sitter och tittar på samma avsnitt med Kalle Anka varje år. Till och med vuxna gör det. Jag gör det inte, det är inget att se på tycker jag. Det är skönt med lov från skolan för det första. Annars är julmat gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Det är skönt at vara ledig. Sedan är det ju alltid kul med någon julklapp, men jag tycker ändå det är skönast att man får ta det lugnt... Saknade Arne Weisse i år bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 1. Klapparna 2. Ledigheten 3. Träffa släkten 4. Maten 5. Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vargör gillar alla att se på samma kalle anka avsnitt varje jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vargör gillar alla att se på samma kalle anka avsnitt varje jul? Det är ju tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Håller med till 100%! zyber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Det är ju tradition. Håller med till 100%! du låter lite som Gustav Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) Zyber:Nej det är Cp. Redigerad 28 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts