Zyber Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag har sett en film en gång som verkligen sög! Men, det var så löjligt dålig att jag vill se den igen. Problemet är bara att jag inte minns vad den heter, så jag täntke fråga er. Den handlar om en kille som sitter i en bilkö, och det står verkligen stilla. Då dumpar han bilen på gatan och går till fots. Då bestämmer han sig för att gå till sin ex-fru's hem. Han ringer och säger det till ex-frun, och hon blir skitskraj. Så hon ringer polisen och de sänder dit en kille som vaktar. Filmen följer killen som ska ta sig hem till henne, och han stöter på en del... problem. Några exempel på vad som händer: Han kommer in i en affär och ska köpa en läsk. Han tycker den är för dyr och slår sönder halva affären. Vid ett annat tillfäller ringer han i en telefonkiosk, mmen det kommer en kille bakom och skriker "Det är fler som vill använda den där telefonen". Då lägger huvudpersonen på luren och tar upp en kulspruta och skjuter sönder telefonkiosken, efter det säger han "Vad synd, för den är nog trasig". Mitt sista exempel är när huvudpersonen står vid ett vägarbete, och han tänker skjuta iväg ett bazooka-skott mot arbetet. Men han vet inte hur man skjuter iväg, och då kommer en liten kille på kanske 10 år och säger "Coolt, ska ni spela in en film". Killen förklarar sen för huvudpersonen hur man skjuter med bazookan. Jag skulle bli skitglad om någon utav er har sett den och kan säga namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 lol.. låter som en rolig film! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Falling Down med michael douglas.jävla bra film (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Falling Down med michael douglas.jävla bra film TACK! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag ska köpa den då, Låter jävligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Dålig? Den hamnade nästan på topp-250-listan! (7.2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Den låter askul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Dålig? Den hamnade nästan på topp-250-listan! (7.2) Jag vet, men jag fattar det inte! Den sög verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Dålig? Den hamnade nästan på topp-250-listan! (7.2) alla i hela världen har inte sätt alla filmer så dom andra på jordklotet kanske tycker att den är bra PUNGT PUNGy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 alla i hela världen har inte sätt alla filmer så dom andra på jordklotet kanske tycker att den är bra PUNGT PUNGy PUNGT PUNGy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Den filmen é grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Den e jättebra... Har ssett den ett antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Såg den nyss... tyckte den var asskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kan nån lägga upp en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kan nån lägga upp en länk? Till? Annars är det bara att söka på IMDb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts