Sirius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 God jul allesammans, ska nu gå och lägga mig o läsa dragonball eller rocky eller någon annan serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) God Jul! Redigerad 25 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 nä.. först måste det ju snöa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Förväntansfull som ett barn.. Glöm inte varför vi firar jul! Vi firar Jesu födelse. Du kanske.. Inte jag.. Jag skiter i vem som föddes.. Kan lika gärna vara vem som hällst.. Bara jag får mina klappar blir ja glá.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts