GiZmo Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) God jul på er allihopa!!! Alla mina julklappar har formen av DVD förpackningar Nä nu ska jag gå å se Mr Bean på femman (:!!! mina me.. har bara önskat mig 1 spel men inga filmer.... hoppas att alla inte är samma... typ 4-5 packet ser ut att innehålla DVD-filmer/spel @grönis: tack Redigerad 24 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 God jul alla forumiter! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 God Jul igen.. Har precis ätit tomtegröt.. Men jag vill öppna mina julklappar nu!! Kan inte vänta!!!! :'( :'( :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 skinkan är fan godast punkt slut! (:!!! det är dopp i grytan som e goast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 GOD JUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 God Jul igen.. Har precis ätit tomtegröt.. Men jag vill öppna mina julklappar nu!! Kan inte vänta!!!! :'( :'( :'( (:!!! w0rd :'( jag vill också öppna mina julklappar nu Ska äta gröt lite senare, den är inte klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Hej forumgubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara!! Hej forumgubbar hämtar vapen och skjuter pappa i baken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Riktigt jäkla god jul...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 GOD JUL!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Eeey!! Kom nyss hem från farsan. This is what jag fick: Silver PS2 MP3-spelare Prince of persia: Sands of Time (PS2) Minneskort (PS2) Jamen det var nog allt. Ska upp till mommo och moffa snart och få ännu mer. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Ska upp till mommo och moffa snart och få ännu mer. (:!!! Redigerad 24 december, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 God Jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 God Jul! Nu ska jag gå och äta Julmat! Smaskens.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Aaaah.. Käkat precis och kollat på Kalle.. Snart så kommer tomten och då får jag mina presenter..!!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Aaaah.. Käkat precis och kollat på Kalle.. Snart så kommer tomten och då får jag mina presenter..!!!!! Förväntansfull som ett barn.. Glöm inte varför vi firar jul! (:!!! Vi firar Jesu födelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Förväntansfull som ett barn.. Glöm inte varför vi firar jul! (:!!! Vi firar Jesu födelse. jag trocde vi fira tomtens födelse dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Okej, detta är du vad jag fick, jag kanske inte är helt nöjd men aja: MP3-spelare (när den kommer, dte tar typ ca 3veckor eller nått (:!!! ) Fotboll Mugg Bordhockeyspel Almenacka En bok Real Madrid tröja Nått mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 kom just hem! har inte öppnat julklappar! Man spar det bästa till sist (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 okej detta fick jag: 2 Par kalsonger Tröja 2 par Aladdin choklad askar Axe rollon 70 kr 300 kr en hals kedja i silver en MX 500 (har inte kommit ännu) Detta gav jag bort: Axe rollon - 30 kr En aftonbladet nyckel band - 0kr Men kul var det som fasen brosan satt och tjattade om att jag skulle bli polis, för då fick man batong. Och så var minna störande kusiner där, deras mamma äter inte kött, en kusin äter inte skinka och en driker inte julmust. Vad fasen man får ju lära sig och äta jul mat när det är jul . Brosan hade tagit med ett stor älg ben till hunden så den var helt gallen hela kvällen. Förästen så hade kusinernas mamma gjort någon ecklig safrans paj (:!!! med oliver som smakade dret. Jag trode det var potatis gratäng. Kvällens minus är att Arne inte är med ännu längre, honom har dom ju ersatt med en ful tant. ush GOD JUL då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 jag fick 3 böcker grafik-kort 256mb ram DVD-Brännare 10 DVD skivor (4x) Need For Speed: Underground almenacka med bilar 403 kr 3 filmer, Braindead (DVD), Nån annan mysko film (DVD), Sagan om de 2 tornen (VHS) en pärm 1 övertröja 1 T-Shirt och nått annat ganska lång lista... MEN! jag kan inte spela nått spel! skärmen blir bara svart! jag har installerat graffekortet rätt... och det nya ramminnet känner inte datorn av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts