TheGhost Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 någon som vet hur man gör en egen vice city film? skulle vilja ha lite hjälp. bara vettiga svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 1. Skaffa fraps. Finns på Fraps.com antar jag. 2. Sluta bifoga den där bilen i varje inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGhost Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 men jag vill ha bara ett program så att man kan göra en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 men jag vill ha bara ett program så att man kan göra en film. ge fan i att bifoga bilden..!! Annars får du fan en varning..!! Typ Windows Movie Maker funkar väl.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGhost Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 hur använder man windows movie maker med att göra en film då? och jag har bifogat den 2gånger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts