Marquis Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Fy fan vad jäkla snyggt! (:!!! Loggan går ju absolut inte att klaga på heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Sommartema kan du väl införa också? (originalskinnet räknar jag inte som sommarskin) SKITSNYGGT! Redigerad 24 december, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Fan va snyggt det blev (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 coolt hultan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Najst! Fast varför tog du bort vänstermarginalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Najst! Fast varför tog du bort vänstermarginalen? Det har han inte.. Glass satt o snacka om det igår.. Vi kom fram till att det blir så när man har upplösning 800x600 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det har han inte.. Glass satt o snacka om det igår.. Vi kom fram till att det blir så när man har upplösning 800x600 (:!!! japp jag var där då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 kan bara säga en sak, snyggt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 japp jag var där då Wow vad cool du är då.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Du borde anpassa sidan så den ser bra ut även i lägre upplösningar. Att ha 800x600 i upplösning är ju inte så ovanligt att man kan strunta i dem som har det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Du borde anpassa sidan så den ser bra ut även i lägre upplösningar. Att ha 800x600 i upplösning är ju inte så ovanligt att man kan strunta i dem som har det. (:!!! LoL! Man kan inte ha den upplösningen.. Och kom inte o säg att du har för liten skärm för man kan ha 1024 på en 15".. Eller du kanske är som whoopee oxå.. Han sa att han lever i forntiden och måste ha upplösningen efter det oxå.. Men men.. Du får väl ändra upplösning varje gång du ska in på forumet då eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Fint! Den nya loggan är ju snyggare än den gamla, vi skulle nästan kunna behålla forumet såhär! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Allting blir så smått och suddigt när jag har 1024 på min 17 tummare (:!!! därför tycker jag att det känns bättre med 800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Allting blir så smått och suddigt när jag har 1024 på min 17 tummare (:!!! därför tycker jag att det känns bättre med 800. Vad är det för skärm du har? (Märke, modell?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Allting blir så smått och suddigt när jag har 1024 på min 17 tummare (:!!! därför tycker jag att det känns bättre med 800. Du måste öka uppdateringsfrekvensen på skärmen också. Jag kör på 85 Hz @ 1280x1024. Om du bara kör 60-70 Hz blir det suddigt och flimmer Kom också ihåg att det är en inlärningskurva på 2-3 dagar! Och efter det kommer du aldrig vilja byta tillbaka. För 2-3 år sedan körde jag också 800x600 men då var det några kompisar som tvingade upp mig till 1024x768 och sedan 1280x1024. Men nu blev det lite offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Min farsa kör 800x600 och jag får panik på han varje gång har ska hålla på och ändra.. (:!!! Föresten, var ändrar man Hz:en på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Min farsa kör 800x600 och jag får panik på han varje gång har ska hålla på och ändra.. (:!!! Föresten, var ändrar man Hz:en på skärmen? Skrivbord -> Egenskaper -> Inställningar -> Avancerat -> Bildskärm -> Uppdateringsfrekvens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 skit snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Sommartema kan du väl införa också? Lite tidigt för det? Tycker du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Lite tidigt för det? Tycker du inte? Vi kan ju köra båda samtidigt! Varannan knapp vintertema och varannan knapp sommartema! Då behöver man ju aldrig byta heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts