Funnylin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Tror aldrig jag sett en film där huvudpersonerna är dummare än i Dumb and Dumberer 2. Dom är helt jäkla avtrubbade. Själv tycker jag filmen var riktigt roligt. Konstigt att den hamnade så lågt. Du gillar? Och ändå tycker du att det är konstigt att den hamnat så lågt(!) i en tidernas sämsta filmer lista...skulle den kommit högre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Du gillar? Och ändå tycker du att det är konstigt att den hamnat så lågt(!) i en tidernas sämsta filmer lista...skulle den kommit högre? Håller md fullständigt.. Om det är en film på en Tidernas sämsta filmer list så är det ju en bra film om den kommer på en låg plats. Helt rätt Funny Och kom ihåg: Greger är gravid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Du gillar? Och ändå tycker du att det är konstigt att den hamnat så lågt(!) i en tidernas sämsta filmer lista...skulle den kommit högre? Syftade på att den hade låga poäng och skulle hamnat lågt på en lista över alla filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Syftade på att den hade låga poäng och skulle hamnat lågt på en lista över alla filmer. Typ skriv det då. Eller vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts