Haggard Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Kanske den största frågan vi har till GTA3: - - - - Vad heter huvudkraktären?!!! Namn som sagts: Joey, Elvis, Sam, Fido, Elvis och Tommy vercetti... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 snubben i gta3 har inget namn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Snälla Gud... stäng denna topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 brukar kalla honom "pucko" eller "dumskalle" när han inte gör som jag vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag kallar honom GTA gubben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag brukar inte namnge spelkaraktärer så jag kallar inte honom nånting. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Du är inte den första som frågar efter hans namn. Men han har ingen karaktär, han yttrar inte ett ord, bara något stön och stånk när han faller från en hög höjd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag kallar honom GTA gubben jag också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Fido kallar jag han! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag kallar honom Fido (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag kallar honom CLOSED.. Det är väl ett roligt namn.. (:!!! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts