Danne Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 hej jag har en kompis på MSN som har en texts som han inte vill säga vad dte betyder man kan någon av er säga ik wou dat gillian en ik 27 jaar waren, en dat ik Amerikaan was, zodat ik en zij samen konden zijn vet någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Jävligt dålig tyska ser det ut som Det verkar handla om en 27 årig amerikan(ska) som heter Gillian Edit: Jahaja, det var belgiska, men det låter som det ovanstående. Oj, min svenska sög idag Redigerad 24 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Tyska? nej det tror ja inte... tror mer på typ Nederlänska... Runt om kring där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Men det står ju att det är belgiska..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 vad betyder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Testa på bablefish eller sök på en belgisk översättare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Förlåt, jag ville bara visa att jag kan italienska. Redigerad 24 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 om det är holländska som det ser ut att vara även fast du säger belgiska så kan du prova den här ..... Översättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 engelska: I wanted that gillian and I 27 year were, and that I American was, so that I and they could together be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 engelska: I wanted that gillian and I 27 year were, and that I American was, so that I and they could together be De kunde man faktiskt lista ut. Belgiska och nederlänska är ju typ en blandning av engelska/tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 engelska: I wanted that gillian and I 27 year were, and that I American was, so that I and they could together be Skriver om det så det blir lite mer rätt.. "I were 27 year and I wanted that (gillian), and I was American, so I and they could be together.." (??) Svenska: Jag var 27år och jag ville ha den (gillian), och jag var amerikan så jag och dom kunde vara tillsammans.. Nu är bara vad gillian är för nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Skriver om det så det blir lite mer rätt.. "I were 27 year and I wanted that (gillian), and I was American, so I and they could be together.." (??) Svenska: Jag var 27år och jag ville ha den (gillian), och jag var amerikan så jag och dom kunde vara tillsammans.. Nu är bara vad gillian är för nått.. Det är kanske en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Hans polare är säkert någon snubbe som tror han är cool, för att han har satt in en text i en translater.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag fråga han som skrev det här och han sa att det var nästan rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts