Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 reservoir dogs är en av mina favo filmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Nice Guy Eddie är ju coolast (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Nice Guy Eddie är ju coolast (:!!! Can someone please tell me who shoot Nice Guy Eddie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Hahahahaha Som stellhell påpekade, du säger att du är sveriges största Quentin Tarantino fan och äger några dvd:er (men NBK som han också har medverkat i). Sen i några replys så svara du bara "okey" vilket fick mig att skratta ännu mer . haha, välkommen till forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Jag är det största tarantino fan i sverige. HAHAHAHA va jag garvar!, alltid lika kul när nån skriver "jag är största fanet" hihiha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 HAHAHAHA va jag garvar!, alltid lika kul när nån skriver "jag är största fanet" hihiha Okey jag vet att jag inte är sveriges störtsa Tarantino fan.Men jag har några av hans filmer.Glöm inte att kolla på from dusk till dawn på lördag 22.00 ZTV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Fan va alla verkar ha dålig humor.Jag menar vem fan skrattar åt en kille som tror han är sveriges största tarantino fan har ni rökt nånting eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Fan va alla verkar ha dålig humor.Jag menar vem fan skrattar åt en kille som tror han är sveriges största tarantino fan har ni rökt nånting eller??? Nej, men han är ju så störd så man skrattar ! Det är ju sorgligt ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Nej, men han är ju så störd så man skrattar ! Det är ju sorgligt ! Får du ens se tarantino filmer för mamma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kanske är p.i.m.p och Tommy_Fido samma person?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kanske är p.i.m.p och Tommy_Fido samma person?? Har du också rökt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Men jag känner faktiskt tommy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Du vet att modsen och adminsen kan se IP va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Dags att banna några profiler här på forumet *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts