Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag är det största tarantino fan i sverige.Jag harTrue romance på 2disc dvd och så har jag pulp fiction på dubbel dvd och så har jag alla from dusk till dawn filmerna på dvd sen har jag jakie brown och Reservoir dogs på dvd.Jag har också Desperado och så har jag bokat kill billvolym 1 på dvd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Pico diggar också Tarantino! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Pico diggar också Tarantino! Dudå?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag såg filmen, Natural Born Killers för två veckor sedan på TV. Den var ganska bra! Men den bästa filmen han gjort måste vara Pulp Fiction. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag såg filmen, Natural Born Killers för två veckor sedan på TV. Den var ganska bra! Men den bästa filmen han gjort måste vara Pulp Fiction. Jag glömde den.Jag har den på dvd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag är det största tarantino fan i sverige. Tillåt mig skratta.. "jag har alla Scary Movie, jag är sveriges största fan av Scary Movie" Tror det finns mycket större fans i Sverige än dig.. Sen är det ju bra att du kan stava så bra med..(syftar på topic namnet.. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Tillåt mig skratta.. "jag har alla Scary Movie, jag är sveriges största fan av Scary Movie" Tror det finns mycket större fans i Sverige än dig.. Sen är det ju bra att du kan stava så bra med..(syftar på topic namnet.. ) Fan va du var spänig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Fan va du var spänig Ääääh.. Lugna ner dig.. Peace.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 okey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "spänig" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "spänig" ? typ kaxa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 typ kaxa LoL! Jag kaxade inte.. Jag tyckte bara det va kul att du tror dig vara sveriges största Terantino fan.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 okey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 okey Det var lite ord i din post Och jag har bara sett Kill Bill av dom där filmerna :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det var lite ord i din post Och jag har bara sett Kill Bill av dom där filmerna :"> Kill bill var ju jäkligt bra Väntar på dvd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Kill bill var ju jäkligt bra Väntar på dvd. Jo, Kill Bill blev röstad in i IMDb's top 200-lista! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Älskar helt klart hans första film "Reservoir dogs" ("De hänsynslösa") Kommer aldrig att glömma när Mr Blonde torterar den där snuten och den där scenen där Mr White skjuter de två poliserna innan de hunnit komma ut ur bilen. Helt klart ovärderligt cool film. Redigerad 24 december, 2003 av jontemad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Pico diggar också Tarantino! Jaså gör jag? Kill Bill var härlig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Älskar helt klart hans första film "Reservoir dogs" ("De hänsynslösa") Kommer aldrig att glömma när Mr Blonde torterar den där snuten och den där scenen där Mr White skjuter de två poliserna innan de hunnit komma ut ur bilen. Helt klart ovärderligt cool film. w0w Den filmen såg jag igår.. Visste inte det.. men den är cool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jaså gör jag? Kill Bill var härlig iaf. (:!!! Klart du gör! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts