Stora_tomtefar Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 jag har just installerat WTC-modden, och ska nu installera Stuntbanan. Båda moddarna har filen Gta_vc.dat somdom vill att man ska sätta in i "data" mappen. Så nu undrar jag om det blir problem när man ersätter WTC Gta_vc.dat, med Stunt Gta_vc.dat??? Eller? Hoppas ni förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 då kommer wtc modden försvinna:( men du kan ju säkerhetskopiera wtc och lägga in den när du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 då kommer wtc modden försvinna:( men du kan ju säkerhetskopiera wtc och lägga in den när du vill de står i read me vad man ska skriva i gta_vc.dat, så man kan ha båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 de står i read me vad man ska skriva i gta_vc.dat, så man kan ha båda Gör det? Var?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Gör det? Var?? läs posten igen! Read me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 läs posten igen! aja.. men, jag menar var finns den? I WTC mappen, Stunt mappen, VC mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 aja.. men, jag menar var finns den? I WTC mappen, Stunt mappen, VC mappen? C:/Program Files/Rockstar games/Grand........./Data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts