Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 jag hittade nys en jävla stor attack helikopter i vc gå till Army base så hittar man den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 http://www.haignet.co.uk/ViceCity/index.ph...les&Section=Air där fins än bild på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 http://www.haignet.co.uk/ViceCity/index.ph...les&Section=Air där fins än bild på den wow... skämt å sido, så tror jag faktiskt att typ alla som är aktiva på detta forumet har sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Okey men jag har inte sett den förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 (redigerad) jag hittade nys en jävla stor attack helikopter i vc gå till Army base så hittar man den Oj, jag trodde att ALLA hade sett HUNTERN men jag hade väl fel.... Man kan hitta den högst upp på första banan om man Har klarat storyn och hittat alla hidden packedge också. Redigerad 24 december, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Man kan hitta den högst upp på första banan om man är odödlig också. Odödlig? Den hamnar där när man tagit alla 100 hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Odödlig? Den hamnar där när man tagit alla 100 hidden packages. jag råkade skriva fel i all hast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts