lulle Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag bara undra om Medal Of Honor Rising Sun e bra till ps2 hadde kanske tänkt och önska det till JUL men kan säga om det är bra styrning, grafik och balla uppdrag och kanske skicka in norra screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Enligt mig så verkar det som att Rising sun lovar tungt men håller tunt. Grafik till PS2 suger verkligen, och vissa andra grejer verkar också rätt dåligt gjort. Exempel: Tror det var någon recensionssnubbe som skrev det här: "Man kutar omkring i en stad och skjuter ner massa fiender, och plötsligt tar dom bara slut. Efter att ha gått i letat efter något av intresse ett långt tag så ser jag en kille som står och viftar till mig. Jag går fram till honom och han säger åt mig att ta en uppmonterad kulspruta. Direkt när jag har tagit den så stormar det massor med fiender i flygplan och till fots!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Om du sett reklamen på tv om rising sun så säger jag dig följande: Den scenen är tagen ur en mellansekvens. Grafiken i själva spelet är inte mycket bättre än första medal of honor (allied assault) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 jopp,grafiken ill playstation suger,så jag väntar till det nya till data istället AI... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jag fick spelet i julklapp, jag tycker att det är as kul, bra grafik bra ljud mm. att man kan spela online och klara spelet med en polare är också as kul. Till er som inte har det tycker jag ska köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Ska Rising Sun föreställa attackerna mot Pearl Harbor år 1941? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jag fick spelet i julklapp, jag tycker att det är as kul, bra grafik bra ljud mm. att man kan spela online och klara spelet med en polare är också as kul. Till er som inte har det tycker jag ska köpa det.. är det bättre än Call of duty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Arman: japp det också ska man kriga i jungeln i japan Pain to the max: nja det tycker inte jag men kul är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts