Gurgel Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Inge ljud på min data. Har inte haft de i dag. De e skit konstigt. De e inge sladd eller nått. Inge ljud när man loggar in spelar spel m.m. O när ja ska lysna på music så ståre att de e nå fel men om ja testar winamp så går låten men på 1 sekund. :'( Fattar ni?? Asså jag har inge ljud på min data och ja har försökt o starta om m.m. Någon som vet vad jag ska gjöra?? o föresten nu testade jag spela in ljud o då stog de att ett annat pogram spelade in ljud. MEn ffs ja har inge annat uppe. Jag startade ju pricis om datan. Redigerad 22 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Kolla om ljudet är avstängt i "volymkontroller"Installera om drivrutiner för ljudkortGör en systemåterställningInstallera om operativsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 De va typ nå drivrutiner eller nått vet ej va de va pappa fixat. Men de blev till och med bättre. Min mic började funka som jag trodde jag ahde haft sönder . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 [the-copy]Har du inga MP3's eller nåt sånt för annars kan du få lite låtar eller annan ljud-data av mig.[/the-copy] Sorry kunde inte motstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 har jag skrivigt det där? jag kommer inte ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag tänkte mer på när du sa till alla för att dom sa data i stället för dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts