Green_Goblin Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 när jag vill instellera en mod genom (vicecitymodmanager) så kommer de en Bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 när jag vill instellera en mod genom (vicecitymodmanager) så kommer de en Bild. Du har xp va? nästa gång du spararen screenshoot (skärmsmäll) spara den som en GIF-fil istället för en 24-bitars. övrigt vet jag inte vad problemet är precisera dig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Du har xp va? nästa gång du spararen screenshoot (skärmsmäll) spara den som en GIF-fil istället för en 24-bitars. övrigt vet jag inte vad problemet är precisera dig lite. jag sparade som jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Om jag var du så skulle jag inte installera VCMM för att den skapar bara problem och kan krasha hela spelet men det händer bara med vissa VCMM-filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag sparade som jpeg Det var det jag menade....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det var det jag menade....... (:!!! ehh, varför skulle jag spara som gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det var det jag menade....... (:!!! Huh? Hur ska du ha det... Du vill att han ska spara i .gif istället för 24-bit .bmp fil.. Då säger han att det är i .jpeg och då säger du att det är det du menar..?? Fattar ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mcandenboy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 hur instalerar man police bike??????????????????????????? :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 hur instalerar man police bike??????????????????????????? :'( :'( :'( :'( Läs readmen..!! Sen så det vanliga.. Har du IMG-tool/TXD-tool?? Har du tagit bort skrivskyddet på VC mappen..?? Kolla dom sakerna och testa sen igen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Huh? Hur ska du ha det... Du vill att han ska spara i .gif istället för 24-bit .bmp fil.. Då säger han att det är i .jpeg och då säger du att det är det du menar..?? Fattar ingenting.. (:!!! jag sparade i jpeg du kan kolla på egenskapar inte 24-bitar som han säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag sparade i jpeg du kan kolla på egenskapar inte 24-bitar som han säger (:!!! Jag tror dig.. Men jag fattar inte hur han kunde tro att det va 24-bit när han säger att han menade .jpeg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts