Ceone Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag undrar varför ..... ja ... jag har skickat in en ipploading på car editor till Vc men den har inte kommit men andra har kommit varför kom in min!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 jag menar på GTAmods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 dom har kanske inte hunnit kolla den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Varför har du skickat in ett tool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 vem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag undrar varför ..... ja ... jag har skickat in en ipploading på car editor till Vc men den har inte kommit men andra har kommit varför kom in min!?!? En editor är ingen mod, därför släpptes den inte igenom. Vi kommer att stödja editors och verktyg i senare versioner av GTAMods.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 ok medelar du när den kommer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 ok medelar du när den kommer??? du lär nog se när den senare versionen kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Editorer finns ju att tanka på GtaSajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts